Επιχειρείν

Weather based marketing ή διαφήμιση ανάλογα με τον καιρό!

Οι προσωποποιημένες διαφημίσεις στο Facebook μπορούν να επιφέρουν έως και 15% αύξηση εσόδων. Έρευνες αποδεικνύουν ότι οι καιρικές συνθήκες μπορούν να επηρεάσουν την αγοραστική συμπεριφορά, με την ηλιοφάνεια και την άνοδο της θερμοκρασίας να εκτιμάται ότι αυξάνει τη διάθεση των καταναλωτών για αγορές. Οι δύο αυτές διαπιστώσεις, μπορεί με μια πρώτη ματιά να φαίνονται ασύνδετες. Ξανασκεφτείτε το, υπό το πρίσμα του weather based marketing.

Retailers και marketers έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν με πρωτότυπο τρόπο την εξατομίκευση και τις καιρικές συνθήκες, «σερβίροντας» διαφημίσεις άκρως στοχευμένες, πρωτότυπες, δημιουργικές, επίκαιρες και… engaging. Μπορεί να ακούγεται πολύπλοκο, αλλά δεν είναι. Για άλλη μια φορά, η τεχνολογία αποτελεί πολύτιμο σύμμαχο για τον marketer: SaaS, API-first λύσεις, ΑΙ και άλλα παρόμοια εργαλεία μπορούν να συμβάλουν στη δημιουργία μιας weather-based καμπάνιας, ακόμα και για ΜμΕ.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η πρόσφατη παγκόσμια καμπάνια των παγωτών Snickers, με την υπογραφή της BBDO New York. Με το μήνυμα «Can’t chill? Maybe you just need a Snickers Ice Cream», η καμπάνια παρουσιάζει διάφορα… ευτράπελα που μπορεί να συμβούν στις διακοπές, με το προϊόν να σώζει την κατάσταση. Η καλοκαιρινή καμπάνια «τρέχει» σε YouTube, Verizon, Facebook, Snapchat και άλλες πλατφόρμες και αξιοποιώντας weather-based ειδοποιήσεις, «σερβίρει» τις εν λόγω διαφημίσεις όταν η θερμοκρασία υπερβεί συγκεκριμένους βαθμούς σε διάφορες αγορές.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η νέα «Sunshine Discount» καμπάνια των ΕΟΤ και Aegean, η οποία με τη χρήση της τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη. Με «όχημα» την ηλιοφάνεια και το κλίμα της Ελλάδας, όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της Aegean.

Ήδη, εδώ και χρόνια, το Twitter είχε συνάψει συνεργασία με τη Weather Company, ιδιοκτήτρια του Weather Channel, επιτρέποντας στους marketers να προσφέρουν διαφημίσεις βασισμένες στις καιρικές συνθήκες στην τοποθεσία των χρηστών. Το καλοκαίρι είναι ήδη εδώ. Μήπως ήρθε η ώρα να το… αξιοποιήσετε;

Αρχική

Διαβάστε επίσης...

Back to top button
Close