Επιχειρείν

SMS Marketing: Με ποιες τακτικές μπορεί μια επιχείρηση να προσεγγίσει το κοινό της

Η τεχνολογία επηρεάζει όλους τους τομείς της σύγχρονης πραγματικότητας και δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση και ο επιχειρηματικός κλάδος. Πιο συγκεκριμένα, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αξιοποιούν τις τεχνολογικές καινοτομίες και προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με τους εν δυνάμει και μη πελάτες, με κύριο σκοπό την επίτευξη πωλήσεων και κέρδους.

Σε αυτό το πλαίσιο, την εμφάνισή του τα τελευταία χρόνια έχει κάνει το sms marketing, το οποίο χρησιμοποιεί γραπτά μηνύματα (sms) για να φέρει σε επαφή την εκάστοτε εταιρεία με το πελατολόγιό της. Η συγκεκριμένη τεχνική συνοδεύεται από πλήθος πλεονεκτημάτων, καθώς εκτός από οικονομική, μπορεί να “ενώσει”, σε πραγματικό χρόνο, επιχειρήσεις και καταναλωτές.

Ποιες είναι όμως οι πιο δημοφιλείς τακτικές της εν λόγω στρατηγικής, που βοηθούν την επιχείρηση να προσεγγίσει το κοινό της; Τα αναλύουμε όλα παρακάτω. Πάμε να τα δούμε!

Εξατομικευμένα μηνύματα

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να αξιοποιήσει το sms marketing και να δημιουργήσει περιεχόμενο που αντανακλά τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του παραλήπτη. Οι εταιρείες λοιπόν, έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα δεδομένα των πελατών τους για επιπλέον εξατομίκευση και να στέλνουν μαζικά μηνύματα sms με ονόματα ή λοιπές πληροφορίες. Επιπλέον, μπορούν να προσαρμόσουν τα μηνύματα σε προηγούμενες αγορές των πελατών ή να τους προτείνουν, μέσα από αυτά, συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες με βάση τις ανάγκες τους.

Call to action τακτικές

Μία ιδιαίτερα χρήσιμη τακτική είναι η προτροπή για δράση (CTA). Πιο συγκεκριμένα, η επιχείρηση χρησιμοποιεί ένα ελκυστικό CTA, με σκοπό να προωθήσει το μήνυμα που επιθυμεί. Με πιο απλά λόγια, δημιουργεί σαφείς και ενθαρρυντικές φράσεις, όπως είναι για παράδειγμα το “Κάνε κλικ για έκπτωση τώρα”, οι οποίες είναι ικανές να κατευθύνουν τους παραλήπτες προς συγκεκριμένες ενέργειες.

Προσφορές και εκπτώσεις

Η χρήση μηνυμάτων sms για την προώθηση ειδικών προσφορών και εκπτώσεων αποτελεί ισχυρή στρατηγική marketing. Η επιχείρηση λοιπόν μπορεί να δημιουργήσει σύντομα μηνύματα που επισημαίνουν τις τρέχουσες προσφορές, να τα στείλει μαζικά στο κοινό της και κατά συνέπεια, να κερδίσει το άμεσο ενδιαφέρον του. Επιπλέον, είναι σκόπιμο να αξιοποιεί συνεχώς τις αρχές της “ψυχολογίας καταναλωτών”, που υπόσχονται αύξηση της επιθυμίας τους για αγορά, στην περίπτωση που αντιληφθούν χρονικό περιορισμό στην εκάστοτε έκπτωση.

Ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το sms marketing για να ενημερώσουν τους πελάτες τους για τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες που βρίσκονται στα “ράφια” τους. Συνδυαστικά με αυτό, μπορούν να συμπεριλάβουν συνδέσμους για περισσότερες λεπτομέρειες και έτσι να ενθαρρύνουν τους παραλήπτες των μηνυμάτων, να επισκεφτούν το κατάστημα ή την ιστοσελίδα τους για περαιτέρω εξερεύνηση.

Διαγωνισμοί

Μία άλλη πολύ δυναμική αξιοποίηση του sms marketing είναι η αποστολή μηνυμάτων, με στόχο τη συμμετοχή των πελατών σε διαγωνισμούς και κληρώσεις. Αναλυτικότερα, μια επιχείρηση μπορεί να αποστείλει στο κοινό που την ενδιαφέρει, μικρά και ελκυστικά sms με λεπτομέρειες για τον διαγωνισμό και συνδέσμους για περισσότερες πληροφορίες. Χρειάζεται λοιπόν να διαμορφώσει μηνύματα που δημιουργούν ευφορία και προωθούν την επικοινωνία, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να ενθαρρύνει τη συμμετοχή των παραληπτών. Τέλος, η ανακοίνωση των νικητών μπορεί επίσης να αυξήσει τον ενθουσιασμό και τη συμμετοχή στο μέλλον.

Έρευνες και feedback

Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το sms marketing για να ζητήσουν σχόλια και κριτικές πελατών. Έτσι, πολύ συχνά στέλνουν αυτοματοποιημένα μηνύματα με ερωτήσεις έρευνας, με σκοπό να λάβουν πολύτιμα σχόλια σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια. Επιπλέον, οι συγκεκριμένες έρευνες και δημοσκοπήσεις μπορούν να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα δεδομένα για τη δημιουργία στοχευμένων μελλοντικών εκστρατειών, που μπορούν να αυξήσουν σημαντικά το ενδιαφέρον και την αφοσίωση των πελατών.

Διάφορες ειδοποιήσεις

Άλλη μία συχνή τακτική του sms marketing είναι η αποστολή ειδοποιήσεων, οι οποίες θα ενημερώνουν τους καταναλωτές για νέο απόθεμα ή θα τους υπενθυμίζουν ότι έχουν αφήσει προϊόντα στο ηλεκτρονικό τους καλάθι. Τα συγκεκριμένα μηνύματα είναι απαραίτητο να είναι προσωποποιημένα, ώστε να αυξάνουν την εμπειρία του εκάστοτε πελάτη.

Κλείνοντας, μόλις αναλύσαμε κάποιες από τις πιο σημαντικές τακτικές του sms marketing. Είναι πολύ σημαντικό, η κάθε επιχείρηση να είναι συνεχώς ενημερωμένη για τις νέες στρατηγικές και να εφαρμόζει αυτές που της ταιριάζουν.

Back to top button
Close
Close