Reina Olga Beachwear: Το ιταλικό resort brand με τα πιο hot μπικίνι του καλοκαιριού

Εκρηκτικά λεοπάρ για ατρόμητες λέαινες, αισθησιακά κόκκινα cups που θυμίζουν μπουστιέ γοργόνας από αχιβάδες και χρυσές αλυσίδες στο πλάι των γοφών. Τα μικροσκοπικά μαγιό που έχουν συνεπάρει τα κορίτσια της μόδας, έχουν κάτι από την υπερτονισμένη πολυτέλεια των ‘80s, ανάγοντας όσες τα φορούν σε άξιες συνεχίστριες του spirit της εμβληματικής Δυναστείας, ή των ένδοξων στιγμών του Baywatch.
Τα Reina Olga υπογραμμίζουν τη θηλυκότητα, ντύνοντάς τη με απροκάλυπτα θελκτικά σχέδια, θυμίζοντας ένα ενδυματολογικό παιχνίδι αποπλάνησης by the beach. Οι φωτογραφίες της νέας συλλογής με το σχόλιο «Shellphone diaries», αφήνουν στην άκρη το κινητό για να απαθανατίσουν αληθινά ενσταντανέ με τα απόλυτα αξεσουάρ της θάλασσας. Μάλιστα, στη νέα καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του ’25 πρωταγωνιστεί και το περιζήτητο μοντέλο ελληνικής καταγωγής, η Θεοπίστη Πουρλιοτοπούλου.
«Είτε είσαι πεζοπόρος της παραλίας, ανέμελη θαμώνας των πλαζ, boho gypsetter ή απλά ανταλλάσσεις τα παντελόνια με τα μπικίνι το καλοκαίρι, η Reina Olga σε καλύπτει με τα χειροποίητα ιταλικά μαγιό της», όπως διαβάζει κανείς στη σελίδα τους.
Το brand ιδρύθηκε το 2014 από το δημιουργικό δίδυμο των αδερφών Guia και Isotta Cleps με το σκεπτικό ότι κανένα μπικίνι δεν είναι πολύ μικρό και καμία οπίσθια όψη πολύ μεγάλη, αγκαλιάζοντας κάθε σωματότυπο με ελαστικά υφάσματα που εγγυώνται, κάθε φορά την τέλεια εφαρμογή. Γι’ αυτό και είναι το αγαπημένο διασημοτήτων αλλά και μικρών και μεγάλων Influencers, όπως οι Kourtney Kardashian, Kylie Jenner, Emily Ratajkowski, Dua Lipa, Bella Hadid, Rita Ora, Olivia Culpo και Gabrielle Caunesil.
Το success story του πολυκύμαντο! Μετά από τη θητεία της στον χώρο του business development για οίκους, όπως οι Giambattista Valli και Charlotte Olympia, η Guia Cleps έκανε μια μικρή στροφή προς την τεχνολογία προτού επιστρέψει στον χώρο της μόδας για να σώσει μια επωνυμία με βραδινές τσάντες στα πρόθυρα της χρεωκοπίας, γεγονός που δεν κράτησε πολύ. Μέσα από την απόλυση και την προσωρινή απελπισία της γεννήθηκε μια τολμηρή ιδέα.
Με ένα κεφάλαιο 10.000 δολαρίων, πόντους σε μίλια για συχνές πτήσεις και άπταιστη γνώση Πορτογαλικών, η Cleps έφυγε για το Ρίο αποφασίζοντας να αναζητήσει έμπνευση από τα περίφημα βραζιλιάνικα μπικίνι, κάνοντάς τα ειδικότητα του δικού της προσωπικού brand.