PR Awards 2023: Δημιουργικότητα και ποιοτικά projects

Καινοτόμες πρωτοβουλίες, επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα, καθώς και η συνεχής προσπάθεια για άριστα έργα, ξεχώρισαν και επιβραβεύτηκαν, για μια ακόμη χρονιά, στα PR Awards 2023 -μια διοργάνωση η οποία με την υψηλή συμμετοχή και το γιορτινό κλίμα, δικαίως καθιερώνεται ως γιορτή της επικοινωνίας.
Καμπάνιες και εταιρείες, οι οποίες ξεχώρισαν τη χρονιά που πέρασε στον κλάδο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων ανέδειξαν τα PR Awards 2023, τα οποία διοργάνωσε, για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Boussias Εvents. Οι εταιρείες που συγκέντρωσαν τις υψηλότερες βαθμολογίες, στο σύνολο της αξιολόγησης, βραβεύθηκαν την Τετάρτη 22 Μαρτίου, κατά τη διάρκεια τελετής απονομής στο Athens Marriott Hotel, με παρουσιαστή τον Πέτρο Κουμπλή. Η βραδιά αποτέλεσε γιορτή για τον κλάδο, δίνοντας την ευκαιρία σε σημαντικά στελέχη να συναντηθούν και να επιβραβευθούν για τις επιτυχίες τους.
Οι μεγάλες διακρίσεις της βραδιάς
Τις κορυφαίες διακρίσεις της βραδιάς κατέκτησαν οι ακόλουθες εταιρείες και agencies: Publicis Groupe/MSL, «Best PR Agency of the Year» και Lidl Ελλάς «In-house PR Team of the Year». «Best Campaign of the Year» αναδείχθηκαν, με ισοψηφία, η καμπάνια της Κωτσόβολος-Dixons South East Europe με τίτλο «Δυνατή. Μια αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο» με πρωταγωνίστρια τη μικρή Κωνσταντίνα και το Ladd//roller, καθώς και η καμπάνια «Gaming TVs & Monitor» της Samsung.
Τα Platinum βραβεία
Επιπλέον, απονεμήθηκαν και τρία Platinum βραβεία τα οποία κατέκτησαν οι Gravity The Newtons για το The Ellinikon Opening Event, Αία Relate για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Προστασία Πρώτης Τάξης: Μία πρωτοβουλία ευθύνης από το Dettol. Εκπαιδεύουμε σήμερα για ένα καλύτερο και πιο υγιές αύριο!» και Lidl Ελλάς για το Lidl UP: Learn & Work | Virtual Event.

«Θετικό αποτύπωμα σε κοινωνία και αγορά»
Σημαντική για την αξία του θεσμού ήταν η συμβολή της Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής Μπέττυς Τσακαρέστου, του Συντονιστή της Επιτροπής Βασίλη Λώλα και των μελών που τη συνθέτουν.
Η Πρόεδρος της Κ.Ε δήλωσε: «Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι πολλές από τις δουλειές που είδαμε είχαν την ανοικτή πρόθεση να ηγηθούν και στον τομέα της εταιρικής επικοινωνίας, αλλά και στο κομμάτι σκοπών, όπως η βιωσιμότητα, η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η καινοτομία. Ένα πολύ ωραίο μείγμα το οποίο μας δειχνει προς τα πού κινούμαστε από σήμερα και στο μέλλον. Σας ευχόμαστε να συνεχίζετε πάντοτε με ωραία έργα και προτάσεις με τις οποίες θα δίνετε το θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία, την αγορά, το περιβάλλον και, ταυτοχρόνως, ένα αισιόδοξο μήνυμα για το πώς μπορούμε να κάνουμε τη θετική αλλαγή στην κοινωνία».

«Oι υποψηφιότητες διπλασιάστηκαν»
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε και ο Συντονιστής της Επιτροπής και Founder της In-Touch Communications, Βασίλης Λώλας. Ο ίδιος σημείωσε: «Οι εταιρείες που συμμετείχαν στον θεσμό αυξήθηκαν κατά 70% σε σχέση με πέρυσι. Είδα προγράμματα από εταιρείες οι οποίες πρώτη φορά συμμετείχαν στον διαγωνισμό, ενώ οι υποψηφιότητες διπλασιάστηκαν. Αυτά τα στοιχεία δείχνουν τη δυναμική του θεσμού, την επιθυμία όλων να υπάρχει ένας τέτοιος θεσμός μέσα από τον οποίο γνωρίζουμε και επιβραβεύουμε προγράμματα. Επίσης, ένα μεγάλο “ευχαριστώ” και στα μέλη της Επιτροπής για τον προσωπικό χρόνο που αφιέρωσαν στην αξιολόγηση. Η Επιτροπή είχε επτά νέα μέλη και θα ήθελα να προτρέψω και άλλους συναδέλφους να συμμετάσχουν, θωρακίζοντας ακόμη περισσότερο τον θεσμό».
Δυνατά projects με προτεραιότητα στην καινοτομία, τη δημιουργικότητα, τον άνθρωπο, αλλά και την τεχνολογία παρουσίασαν οι νικητές των κορυφαίων of the Year βραβείων των PR Awards, αποδεικνύοντας ότι η επικοινωνία μπορεί να υπερβεί το εκάστοτε εμπόδιο.

Best PR Campaign of the Year, Κωτσόβολος – Dixons South East Europe
«Μια δική μας αληθινή ιστορία»
«Είμαστε πολύ περήφανοι που αποσπάσαμε μια από τις κορυφαίες διακρίσεις, αυτήν της “Best Campaign of the Year” για τη δική μας αληθινή ιστορία, που σκοπός ήταν να δείξει πως, όταν οι άνθρωποι ενώνουν τις δυνάμεις τους για καλό σκοπό, τότε μαζί με την τεχνολογία, μπορούν να κάνουν θαύματα ζωής. Πρόκειται για μια ιστορία που δημιουργήθηκε με πολλή αγάπη αποκλειστικά από δικούς μας ανθρώπους. Μια ιστορία με πρωταγωνίστρια τη μικρή Κωνσταντίνα από την ΕΛΕΠΑΠ, ένα κορίτσι με δύναμη ψυχής που αποτέλεσε για εμάς πηγή έμπνευσης και “φώτισε” με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το μεγάλο μας πρόγραμμα “Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια”. “Δυνατή”. Μια αληθινή ιστορία, που στο κέντρο της χτυπάει η καρδιά μας, η καρδιά της Κωτσόβολος».

Best PR Campaign of the Year, Samsung gaming TVS & monitor
«Ο πήχης για την επιτυχία της συγκεκριμένης καμπάνιας είχε ανέβει ψηλά»
«Το βραβείο Best PR Campaign of the Year αποτελεί για εμάς στη Samsung Electronics Hellas μεγάλη χαρά και είμαστε περήφανοι γι’ αυτό. Λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη πως πρόκειται για μια κατηγορία, τα Gaming TV’s & Monitors, που απευθύνονται σε εξειδικευμένο και απαιτητικό κοινό, η χαρά μας γίνεται ακόμα μεγαλύτερη, καθώς ο πήχης για την επιτυχία της συγκεκριμένης καμπάνιας είχε ανέβει ψηλά. Με τη συνεισφορά των αρμόδιων τμημάτων της εταιρείας αλλά και με τη συμβολή των PR & Influence συνεργατών μας, καταφέραμε να προσεγγίσουμε το κοινό των gamers, χρησιμοποιώντας τη γλώσσα του, και να του μεταφέρουμε όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν στον τομέα του gaming οι νέες τηλεοράσεις και τα monitors της Samsung. Ευχαριστούμε την επιτροπή των PR Awards που αναγνώρισε την επιτυχία της καμπάνιας μας».

In-House PR Team of the Year, Lidl Ελλάς
«Η Lidl Ελλάς καινοτομεί, ξεπερνά προκλήσεις, εξελίσσεται»
«Η βράβευσή μας, για δεύτερη συνεχή χρονιά, ως In-House PR Team of the Year, έρχεται να επιβεβαιώσει για ακόμη μια φορά ότι προτεραιότητά της Lidl Ελλάς παραμένει να καινοτομεί, να ξεπερνά προκλήσεις και να εξελίσσεται, εφαρμόζοντας βέλτιστες πρακτικές σε όλες τις εκφάνσεις της επιχειρηματικής της καθημερινότητας. Επιπλέον, έρχεται να επιβραβεύσει την προσπάθεια όλων όσων εργάζονται καθημερινά με στόχο να προσφέρουν πρόσθετη αξία στην εταιρική εικόνα και επικοινωνία της Lidl Ελλάς: τους ανθρώπους μας, οι οποίοι, μέσα από διάφορες δράσεις και σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας, κάνουν καθημερινά πράξη το όραμα και την αποστολή της εταιρείας».