Fashion

Louis Vuitton: Το πρώτο ξενοδοχείο της διασημότερης μάρκας πολυτελείας στο Παρίσι

Νέα εποχή για τον γαλλικό οίκο Louis Vuitton, που επεκτείνεται στον κλάδο της φιλοξενίας με το LV Dream

Ο Michael Burke δεν θα απολαμβάνει το γραφείο του στα κεντρικά γραφεία της Louis Vuitton στο Παρίσι για πολύ ακόμη.

Σε συνέντευξή του στο WWD, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής μάρκας πολυτελείας αποκάλυψε τα σχέδια του οίκου να μετατρέψουν τα εταιρικά γραφεία της Louis Vuitton σε ένα εκτεταμένο συγκρότημα, το οποίο θα περιλαμβάνει και το πρώτο ξενοδοχείο της μάρκας στον κόσμο, αλλά και το μεγαλύτερο κατάστημά της παγκοσμίως.

«Είναι η πιο εντυπωσιακή θέα στον κόσμο», είπε, περιγράφοντας ένα πανόραμα που εκτείνεται από τον Πύργο του Άιφελ μέχρι την Παναγία των Παρισίων.

Η μητρική εταιρεία LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton έχει «μεταμορφώσει» ριζικά τη γύρω γειτονιά τους τελευταίους 18 μήνες με τα αποκαλυπτήρια του ανακαινισμένου πολυκαταστήματος La Samaritaine, του ξενοδοχείου Cheval Blanc και του πρώτου υποκαταστήματος στο Παρίσι των ιταλικών ζαχαροπλαστείων Cova.

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι ο Bernard Arnault, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του μεγαλύτερου ομίλου πολυτελείας στον κόσμο ξεκινάει τα σχέδιά του προκειμένου να προσελκύσει περισσότερα γραφεία, καταστήματα, κατοικίες, εστιατόρια και πολιτιστικές δραστηριότητες στην περιοχή.

Michael Burke
Michael Burke (Πηγή: wwd.com)

«Το όνειρό μου ήταν να δημιουργήσω μια αναγέννηση του αρχικού εμπορικού κέντρου του Παρισιού», είπε ο Burke.

«Ήταν το όραμα του Bernard από παλιά και είμαστε στα μισά του δρόμου. Θα χρειαστούν άλλα 10-15 χρόνια για να το πάμε εκεί που πιστεύουμε ότι θα έπρεπε να είναι», συμπλήρωσε.

Την Τρίτη, η Louis Vuitton πραγματοποίησε μια εκδήλωση για τα εγκαίνια του χώρου «LV Dream» ως το πρώτο βήμα προς τη φιλόδοξη μεταμόρφωση των κεντρικών γραφείων.

Τα σχέδια του γαλλικού οίκου αντικατοπτρίζουν την αυξανόμενη ώθηση των επωνυμιών μόδας και πολυτελείας στον κλάδο της φιλοξενίας, καθώς οι καταναλωτές φαίνεται πως αυξάνουν τις δαπάνες τους για νέες εμπειρίες.

«Αυτό θέλουν οι πελάτες μας από εμάς. Θέλουν μια σχέση 24/7», τόνισε ο Burke.

Ο συγκεκριμένος χώρος έχει οριστεί να ανοίξει για το κοινό στις 12 Δεκεμβρίου του 2022. Θα περιλαμβάνει μια έκθεση που θα παρουσιάζει τις συνεργασίες της μάρκας με καλλιτέχνες, ένα κατάστημα δώρων, ένα καφέ και ένα κατάστημα σοκολάτας που διευθύνεται από τον Maxime Frédéric, τον επικεφαλής του ζαχαροπλαστείου στο Cheval Blanc Paris.

Πηγή: sortiraparis.com
Πηγή: sortiraparis.com
Πηγή: sortiraparis.com

«Θα είναι ένα έργο που θα βρίσκεται σε εξέλιξη για τα επόμενα 10 χρόνια. Ο εκθεσιακός χώρος θα λειτουργήσει για ένα έτος και τον επόμενο χρόνο, θα κάνουμε κάτι άλλο. Και τελικά, πιθανώς το μεγαλύτερο μέρος αυτού του κτιρίου θα είναι κάτι διαφορετικό από ένα γραφείο», πρόσθεσε.

Αναφορικά με το ξενοδοχείο που σχεδιάζει να ανοίξει η Louis Vuitton, τόνισε ότι αυτό θα γίνει ενδεχομένως μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Το LV Dream θα διαθέτει εννέα δωμάτια που προσφέρουν διαδραστικές εμπειρίες και μια ολοκληρωμένη εμπειρία για τη γνωριμία των συνεργασιών της μάρκας με καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες και σχεδιαστές.

Θα εκτίθενται σχέδια από τους Jeff Koons, Cindy Sherman, Takashi Murakami, Richard Prince και Yayoi Kusama, καθώς και τα πορτρέτα – που αποκαλύπτονται για πρώτη φορά – του ιδρυτή Louis Vuitton από τον Alex Katz, αλλά και του καλλιτέχνη γκράφιτι και τατουάζ των ΗΠΑ Mister Cartoon.

Πορτρέτο του Louis Vuitton από τον Mister Cartoon (Πηγή: wwd.com)

Η επίσκεψη θα είναι δωρεάν, ωστόσο χρειάζεται να γίνει κράτηση εκ των προτέρων στον ιστότοπο της Louis Vuitton. Η πρόσβαση στο καφέ, το κατάστημα σοκολάτας και το κατάστημα δώρων δεν απαιτεί κράτηση.

Πηγή: sortiraparis.com
Πηγή: sortiraparis.com

Το εστιατόριο, γεμάτο με τροπικά φυτά, θα προσφέρει μια επιλογή από αρτοσκευάσματα διακοσμημένα με τα χαρακτηριστικά μοτίβα της μάρκας, φτιαγμένα ειδικά από τον Frédéric, ο οποίος ανακηρύχθηκε Pastry Chef της Χρονιάς στα βραβεία 2022 του γαστρονομικού οδηγού Gault & Millau.

Πηγή: sortiraparis.com
Σοκολατάκια Louis Vuitton από τον Maxime Frederic
Σοκολατάκια Louis Vuitton από τον Maxime Frederic (Πηγή: wwd.com)

«Το φαγητό, τα ποτά και η διαμονή είναι ξεκάθαρα στο μέλλον της Louis Vuitton. Και η συγκεκριμένη προσέγγισή μας, η οποία είναι πολύ διαφορετική από την προσέγγισή όλων των άλλων, είναι ότι κάθε μία από αυτές τις εμπειρίες είναι απολύτως ενοποιημένη», είπε ο Burke.

Το LV Dream –  που θα είναι ανοιχτό επτά ημέρες την εβδομάδα – σηματοδοτεί τον πρώτο εκθεσιακό χώρο της μάρκας στο κέντρο του Παρισιού και αναμένεται να προσελκύει 2.000 επισκέπτες την ημέρα.

Πηγή: sortiraparis.com
Πηγή: sortiraparis.com

Μάλιστα, ο Burke προσπαθώντας να τονίσει τη μοναδικότητα του οίκου, επεσήμανε ότι η Louis Vuitton «είναι πολλά περισσότερα από έναν οίκο μόδας, από έναν οίκο πολυτελείας, από έναν κατασκευαστή αποσκευών, από έναν έμπορο λιανικής».

Με πληροφορίες και φωτογραφίες από: wwd.com & sortiraparis.com

Back to top button
Close
Close