Ειδήσεις

Jumbo: Οι καθυστερημένες… Απόκριες έφεραν πτώση πωλήσεων τον Φεβρουάριο

Οι Απόκριες φέτος, ήρθαν με ….καθυστέρηση και Ανοιξιάτικο καιρό, γι’ αυτό οι πωλήσεις του Φεβρουαρίου 2024, στην Ελληνική και την Κυπριακή αγορά, εμφανίζονται ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με πέρυσι. Στην Ρουμανική και Βουλγαρική αγορά, οι πωλήσεις παρουσιάζουν διψήφιο ρυθμό αύξησης.

Ήδη, τα στοιχεία από τις πωλήσεις του πρώτου δεκαημέρου του Μαρτίου δείχνουν ότι οι καταναλωτές δεν αλλάζουν συνήθειες και επιμένουν να επιλέγουν την άριστη σχέση τιμής-ποιότητας που προσφέρουν τα καταστήματα του Ομίλου Jumbo.

  • Η διοίκηση διατηρεί εν ισχύ τις εκτιμήσεις της για αύξηση κύκλου εργασιών και κερδών, τη φετινή χρονιά, της τάξης +8% έως +10%.

Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατά τον Φεβρουάριο 2024 εμφανίζονται μειωμένες κατά -3% περίπου σε σχέση με τον αντίστοιχο περσυνό μήνα κυρίως λόγω της έντονης εποχικότητας των πωλήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο όπου ο εορτασμός των Αποκριών φέτος είναι στις 17 Μαρτίου (26 Φεβρουαρίου πέρυσι).

  • Συνολικά, στους δύο πρώτους μήνες του 2024, οι πωλήσεις του Ομίλου, ήταν αμετάβλητες.

Ο Όμιλος JUMBO συνεχίζει την πελατοκεντρική του στρατηγική επιλέγοντας να απορρίπτει την προμήθεια προϊόντων των οποίων οι τιμές αυξάνονται παράλογα εξαιτίας συγκυριακών παραγόντων.

O Όμιλος JUMBO επιμένει να διατηρεί τις τιμές των προϊόντων, σε επίπεδα συμβατά με την εξέλιξη των εισοδημάτων των καταναλωτών και ευελπιστεί ότι το Ραμαζάνι θα φέρει αποκλιμάκωση των εντάσεων στην Ερυθρά Θάλασσα.

Back to top button
Close
Close