Fashion City Outlet: Ο απόλυτος προορισμός αγορών και ψυχαγωγίας στη Θεσσαλία
Μιλήσαμε με τους υπεύθυνους της διοίκησής του για να το γνωρίσουµε καλύτερα

To Fashion City Outlet είναι το μεγαλύτερο εμπορικό και ψυχαγωγικό κέντρο στην Θεσσαλία, βρίσκεται στη Λάρισα και προσφέρει µια ολοκληρωµένη εµπειρία αγορών και διασκέδασης για όλη την οικογένεια. Φιλοξενεί περισσότερα από 70 γνωστά brands, με κορυφαίες επιλογές σε άκρως ανταγωνιστικές τιµές. Παράλληλα, διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους παιδότοπους της περιοχής, σινεμά, καταστήματα εστίασης και οργανωμένες δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους μετατρέποντας κάθε επίσκεψη σε µια απολαυστική οικογενειακή έξοδο. Μιλήσαμε με τους υπεύθυνους της διοίκησής του για να το γνωρίσουµε καλύτερα.
Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το Fashion City Outlet και τι είδους εμπειρία φιλοδοξείτε να προσφέρετε σε κάποιον που το επισκέπτεται για πρώτη φορά;
Μ. Γρηγοριάδη: Η φιλοσοφία του Fashion City Outlet αντικατοπτρίζεται πλήρως και στην τοποθεσία του. Ένα εμπορικό κέντρο ανοιχτό προς όλους. Απευθυνόμαστε σε επισκέπτες κάθε ηλικίας, – μικρούς και μεγάλους, τόσο από τη Λάρισα όσο και από ολόκληρη τη Θεσσαλία. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία και την ποιότητα των αγορών. Για αυτό και επιλέγουμε να συνδυάζουμε fashion brands με outlet τιμές, χωρίς όμως να κάνουμε εκπτώσεις στην εμπειρία του καταναλωτή.
Ε. Λιακοπούλου: Στο Fashion City Outlet, στόχος μας είναι κάθε επίσκεψη και ειδικά η πρώτη να αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη και μια μοναδική εμπειρία αγορών για τον επισκέπτη. Από τη στιγμή που περνάει την είσοδο μέχρι την ολοκλήρωση των αγορών του, επιδιώκουμε να προσφέρουμε ένα ευχάριστο και φιλόξενο περιβάλλον, μέσα από τον σχεδιασμό του χώρου, τις προσιτές τιμές, τις σύγχρονες υποδομές και τις ποιοτικές παροχές του εμπορικού μας κέντρου.
Θ. Χαϊδάς: Θέλουμε οι επισκέπτες μας να έχουν εύκολη πρόσβαση σε ένα άνετο, ασφαλές και γενικότερα ευχάριστο περιβάλλον. Στόχος μας είναι αυτή η εμπειρία να επαναλαμβάνεται, να τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν αλλά και να τη μοιραστούν με άλλους.
Μαρία Γρηγοριάδη, Shopping Center Manager
Ποια είναι τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Fashion City Outlet σε σχέση με άλλους εμπορικούς προορισμούς;
Το Fashion City Outlet διαθέτει αρκετά σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλους εμπορικούς προορισμούς. Πρώτον, η τοποθεσία του το καθιστά προσβάσιμο σε μεγάλο εύρος κοινού, όχι μόνο από τη Λάρισα αλλά και από τις γύρω περιοχές, όπου δεν υπάρχει ουσιαστικά κάποιο άλλο οργανωμένο εμπορικό κέντρο.
Επιπλέον, προσφέρει μια εμπειρία αγορών που ξεπερνά τα συνηθισμένα πρότυπα. Με επιλογές από γνωστές μάρκες έως πιο οικονομικές προτάσεις, καλύπτει τις ανάγκες διαφορετικών επισκεπτών. Είναι ένας χώρος όπου η ποικιλία συναντά την άνεση, δημιουργώντας έναν προορισμό για όλους. Τέλος, δεν είναι απλώς ένα εμπορικό κέντρο είναι χώρος βόλτας και αναψυχής. Όλο το χρόνο προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία για όλη την οικογένεια. Μπορείς να κάνεις τα ψώνια σου, να απολαύσεις έναν καφέ ή ένα γεύμα, να περάσεις χρόνο με τα παιδιά σου. Αυτό το στοιχείο της ολοκληρωμένης εμπειρίας είναι πολύ σημαντικό σήμερα για τον καταναλωτή.
Πώς χτίζετε τη συνεργασία με τα brands του Fashion City Outlet ώστε να προσφέρετε αμοιβαία αξία και ποιοτική εμπειρία στους επισκέπτες;
Ο πυρήνας του Fashion City Outlet, είναι τα καταστήματά του και τα συνεργαζόμενα brands. Έχουν ενεργή συμμετοχή σε πολλές από τις δράσεις και τις καμπάνιες που διοργανώνουμε, μέσα από εκπτωτικές ενέργειες, giveaways και δώρα προς τους καταναλωτές. Ο στόχος μας δεν είναι απλώς η αξιοποίηση ενός χώρου, αλλά η δημιουργία μιας σταθερής και δυναμικής συνεργασίας με κάθε brand. Μέσα από αυτή τη σχέση, εξελίσσουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας και ενισχύουμε την εμπειρία των επισκεπτών στο Fashion City Outlet. Έχουμε καταφέρει να καλλιεργήσουμε ένα περιβάλλον αμοιβαίας εμπιστοσύνης και ανάπτυξης με τα καταστήματά μας.
Πώς εξελίχθηκε η εμπορική κίνηση φέτος και τι σας δείχνουν τα δεδομένα; Πώς πιστεύετε ότι συμβάλλει το Fashion City Outlet στην οικονομική και κοινωνική ζωή της περιοχής;
Η εμπορική κίνηση φέτος παρουσίασε μια σταθερά ανοδική πορεία, τόσο σε επίπεδο επισκεψιμότητας όσο και εμπορικής δραστηριότητας, σε σύγκριση με προηγούμενα έτη. Τα δεδομένα μας δείχνουν καθαρά μια αύξηση όχι μόνο στους τοπικούς επισκέπτες, αλλά και σε επισκέπτες που έρχονται από άλλες περιοχές της Θεσσαλίας και της Κεντρικής Ελλάδας, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ενδιαφέρον για το Fashion City Outlet επεκτείνεται διαρκώς.
Όσον αφορά τον ρόλο μας στην τοπική κοινωνία, θεωρούμε ότι το Fashion City Outlet αποτελεί έναν βασικό οικονομικό και κοινωνικό πυλώνα. Από τη μία πλευρά, δημιουργούμε σταθερά θέσεις εργασίας, δίνοντας ευκαιρίες τόσο σε νέους όσο και σε έμπειρους επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων. Από την άλλη, συμβάλλουμε ενεργά στην ενίσχυση του εμπορικού τουρισμού, προσελκύοντας επισκέπτες στην περιοχή και στηρίζοντας έμμεσα και άλλους τομείς της τοπικής οικονομίας, όπως την εστίαση και τη φιλοξενία.
Θωμάς Χαϊδάς, Operations Manager
Ποιοι είναι μερικοί από τους βασικούς στόχους που πέτυχε το Fashion City Outlet τα τελευταία χρόνια, όσον αφορά τη λειτουργία και τη βιωσιμότητα του χώρου;
Τα τελευταία χρόνια, έχουμε καταφέρει να βελτιστοποιήσουμε σημαντικά τη λειτουργική απόδοση του εμπορικού μας κέντρου. Έχουμε αναβαθμίσει τo σύστημα διαχείρισης του κτιρίου μας το οποίο συλλέγει δεδομένα από αισθητήρες και συστήματα όπως π.χ. κλιματισμό, φωτισμό, ύδρευση, άρδευση κλπ. τα οποία επεξεργάζονται και υλοποιούνται προγράμματα διαχείρισής τους μειώνοντας παράλληλα το λειτουργικό κόστος και ενισχύοντας τη βιωσιμότητα. Επίσης από το 2024 χρησιμοποιούμε ηλεκτρική ενέργεια από 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για τις κοινόχρηστες δαπάνες μας μειώνοντας έμπρακτα το ενεργειακό μας αποτύπωμα. Φυσικά θα πρέπει να αναφέρουμε πως από την πρώτη μέρα έναρξης λειτουργίας του κτιρίου μας εφαρμόζουμε πρόγραμμα ανακύκλωσης απορριμμάτων και παρακολουθούμε στενά τη διαδικασία ώστε τα ποσοστά ανακύκλωσης να είναι πιο υψηλά. Παράλληλα έχουμε ενισχύσει το εμπορικό κέντρο με υπηρεσίες, που φροντίζουν ώστε η εµπειρία των επισκεπτών να είναι ολοκληρωµένη και διασκεδαστική για όλους. Από ειδικό χώρο θηλασμού και φροντίδας βρεφών και baby meal corner, μέχρι διαθέσιμα αναπηρικά αμαξίδια και αυτόματο απινιδωτή. Ταυτόχρονα έχουμε δώσει έμφαση στη δημιουργία ενός ασφαλούς και ευχάριστου περιβάλλοντος για επισκέπτες και προσωπικό, επενδύοντας σε τεχνολογίες ασφαλείας και συστηματική συντήρηση των εγκαταστάσεων.
Πώς εξασφαλίζετε την ομαλή λειτουργία του εμπορικού κέντρου σε καθημερινή βάση, με γνώμονα τόσο την εμπειρία του επισκέπτη όσο και τη συμμόρφωση με περιβαλλοντικά και λειτουργικά πρότυπα;
Η καθημερινή λειτουργία του Fashion City Outlet στηρίζεται σε έναν αυστηρό και καλά συντονισμένο επιχειρησιακό σχεδιασμό. Επιβλέπουμε συνεχώς τις βασικές υπηρεσίες, όπως καθαριότητα, ασφάλεια και συντήρηση, και διατηρούμε στενή σχέση με τους παρόχους των υπηρεσιών αυτών, ώστε ο χώρος να παραμένει φιλόξενος και ασφαλής. Παράλληλα, ενημερωνόμαστε και τηρούμε αυστηρά τις περιβαλλοντικές και νομικές προδιαγραφές, συνεργαζόμενοι με τις τοπικές αρχές, επιστημονικές ομάδες και εξειδικευμένους επαγγελματίες. Ο στόχος μας είναι να διασφαλίζουμε μια συνολικά θετική εμπειρία για τον επισκέπτη, με γνώμονα τη συνέπεια, την ποιότητα και τη βιωσιμότητα.
Ελένη Λιακοπούλου, Marketing Specialist
Ποιες είναι οι βασικές ενέργειες marketing που εφαρμόζετε για να ξεχωρίζει το Fashion City Outlet;
Επιθυμούμε οι καταναλωτές μας να αισθάνονται άνετα στο χώρο του Fashion City Outlet και για αυτό εστιάζουμε πολύ στην φιλοξενία και την αγοραστική εμπειρία συνολικά. Διαρκώς, με κάθε ευκαιρία απολαμβάνουμε να διοργανώνουμε θεματικές εκδηλώσεις. Αισθανόμαστε πως είναι ο τρόπος μας να επιστρέψουμε στους επισκέπτες μας την προτίμηση και την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν. Επιπροσθέτως, συνεργαζόμαστε με τα διάφορα brands και τα καταστήματα του εμπορικού σε διάφορες περιόδους, όπως το Βack2school, τη Black Friday, την Ημέρα της Γυναίκας για να μπορούμε να έχουμε ακόμα περισσότερες προσφορές και δώρα για τους καταναλωτές. Φυσικά, για όλα αυτά φροντίζουμε να ενημερώνουμε το ενδιαφερόμενο κοινό μέσα από το ενημερωμένο site μας, μέσα από τα social media (Instagram, Facebook) και γενικότερα με την προώθηση του περιεχομένου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Πώς νοιώθετε την ανταπόκριση του κόσμου σε όλες αυτές τις εμπειρίες που προσφέρετε;
Το feedback που λαμβάνουμε από το κοινό είναι ιδιαίτερα θετικό και εστιάζει στη συνολική εμπειρία της επίσκεψης στο Fashion City Outlet. Καταρχήν οι προσιτές τιμές μας, οι συχνές προσφορές και η ποικιλία των brands που φιλοξενούμε αποτελούν σταθερό λόγο επίσκεψης. Επίσης παρατηρούμε ότι πολλοί είναι οι επισκέπτες που εκτιμούν πολύ την άνεση του χώρου, το φιλικό και εξυπηρετικό περιβάλλον, αλλά και το γεγονός ότι το πάρκινγκ είναι εύκολο, προσβάσιμο και δωρεάν κάτι που σήμερα έχει μεγάλη σημασία. Έρχεσαι, παρκάρεις, ψωνίζεις και φεύγεις, τόσο απλά.
Τι είδους θεματικές εκδηλώσεις διοργανώνονται κάθε χρόνο στο Fashion City Outlet και πώς ανταποκρίνεται το κοινό; Υπάρχει κάποια καμπάνια που ξεχώρισε ιδιαίτερα;
Κάθε χρόνο στο Fashion City Outlet δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων που αναβαθμίζουν την εμπειρία του επισκέπτη και δημιουργούν έναν ζωντανό, ευχάριστο προορισμό για όλη την οικογένεια. Ξεχωρίζουν οι εκδηλώσεις γύρω από τις μεγάλες γιορτές, όπως τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, όπου ο χώρος «ντύνεται» γιορτινά με εντυπωσιακούς στολισμούς, παιδικές δράσεις, μουσικά δρώμενα και πολλές εκπλήξεις που ενθουσιάζουν μικρούς και μεγάλους. Όλους τους μήνες, προσπαθούμε να οργανώνουμε δράσεις και θεματικά Σαββατοκύριακα που περιλαμβάνουν εκπτωτικές ενέργειες, ψυχαγωγικά events και διαδραστικές εμπειρίες για τους επισκέπτες. Οι περισσότερες εκδηλώσεις που διοργανώνουμε εστιάζουν στην οικογένεια με μικρά παιδιά.
Η ανταπόκριση του κοινού είναι εξαιρετική, με υψηλή προσέλευση όχι μόνο από τη Λάρισα αλλά και από τις γύρω περιοχές. Τα μεγάλα events αποτελούν πλέον σημείο αναφοράς και ενισχύουν τη σύνδεση του Fashion City Outlet με την τοπική κοινωνία αλλά και με επισκέπτες από πιο μακριά.
Αν ξεχωρίζαμε μία καμπάνια πρόσφατα, αυτή θα ήταν το «Shop, Scratch and Win», μία προωθητική ενέργεια στην οποία οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία με τις αγορές τους να κερδίζουν δώρα. Είχε μεγάλη απήχηση στο κοινό, καθώς συνδύαζε την αγοραστική εμπειρία με το στοιχείο της έκπληξης και της επιβράβευσης. Ενίσχυσε σημαντικά την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες και δημιούργησε μια πολύ θετική δυναμική.
Έντυπη έκδοση του Περιοδικού Ideesmazine, φωτογραφία Κωνσταντίνος Κατσιάνης