Το διεθνές brand που ήρθε η ώρα να ανοιξει στη Λάρισα – Φαγητό με “σφραγίδα” αμερικάνικη… (φωτο)

Η εικόνα μοιάζει αντιφατική: την ώρα που η εστίαση δοκιμάζεται από την ακρίβεια, την πτώση της κατανάλωσης και την έλλειψη προσωπικού, οι μεγαλύτερες πολυεθνικές αλυσίδες φαγητού βάζουν όλο και περισσότερο την Ελλάδα στο ραντάρ τους.
Προχωρούν μάλιστα σε σημαντικές επενδύσεις, προκειμένου να στήσουν σύγχρονα καταστήματα και να παρουσιάσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την πρότασή τους στο ελληνικό κοινό.
Δύο παράγοντες, ωστόσο, όπως αναφέρει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος, φαίνεται να εξηγούν το παράδοξο φαινόμενο: από τη μία πλευρά, η εκρηκτική ανάπτυξη του delivery, που δημιουργεί νέες συνήθειες και ανοίγει προοπτικές σε brands με διακριτή ταυτότητα και υψηλή αναγνωρισιμότητα. Και από την άλλη πλευρά, ο τουρισμός, που λειτουργεί ως καταλύτης, με τα 30 και πλέον εκατομμύρια επισκεπτών – περίπου τρεις φορές τον πληθυσμό της – που περνούν σταθερά τα σύνορα της χώρας μας τα τελευταία χρόνια για διακοπές.
Δυναμικά σχέδια ανάπτυξης έχουν και τα ξένα brands που είναι ήδη εδώ και χρόνια στην ελληνική αγορά. Από τα McDonald’s και τα KFC έως τα Friday’s και το Hard Rock Cafe, δρομολογούν διαρκώς επενδύσεις για την επέκταση του δικτύου και την κυκλοφορία νέων υπηρεσιών. Ενδεικτικά, τα KFC, που βιώνουν μια δεύτερη νιότη στην Ελλάδα, ετοιμάζονται μετά την Πάτρα να κάνουν την εμφάνισή τους στη Λάρισα, ενώ στη συνέχεια, και συγκεκριμένα από το 2026, θα ανοίξουν το τρίτο drive thru KFC στην Αθήνα, μετά από εκείνα που ήδη διατηρούν σε Γέρακα και Μεταμόρφωση. Ανάμεσα στα brands που ξαναπαίρνουν δυναμική θέση στην Ελλάδα είναι και τα TGI Friday’s.
Το αμερικανικό casual dining concept δρομολογεί το άνοιγμα του όγδοου καταστήματος στην Ελλάδα, στο Smart Park στα Σπάτα. Η επιλογή του συγκεκριμένου εμπορικού κέντρου δεν είναι τυχαία, καθώς συγκεντρώνει υψηλή επισκεψιμότητα και παρουσιάζει έλλειψη σε χώρους εστίασης με σερβιριζόμενο φαγητό.
Εδώ θα ανοίξει KFC στη Λάρισα
Όπως είχε αναφερθεί σε ρεπορτάζ του onlarissa.gr, επτά μήνες πριν, η πασίγνωστη αλυσίδα γρήγορου φαγητού με βάση το κοτόπουλο, την KFC ή αλλιώς «Kentucky Fried Chicken» ετοιμάζεται να ανοίξει κατάστημα στη Λάρισα.
Η προτεραιότητα δόθηκε στην Πάτρα μετά την Αθήνα και τώρα ήρθε η σειρά της Λάρισας. Μία εταιρεία που ξεκίνησε το 1952 στις ΗΠΑ και κατάφερε να κατακτήσει την υφήλιο με την «μυστική συνταγή των 11 μπαχαρικών». Το KFC της Λάρισας θα είναι το 22ο κατάστημα της αμερικανικής αλυσίδας στην Ελλάδα, αλλά μόλις το δεύτερο εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης, μετά την Πάτρα. Σύμφωνα με πληροφορίες του onlarissa.gr, ήδη έχει βρεθεί ο χώρος που θα λειτουργήσει, καθώς έχει μισθωθεί το ισόγειο όπου παλαιότερα λειτούργησε το θρυλικό Winebar, στην πλατεία Ταχυδρομείου. Τα KFC ιδρύθηκαν στην Αμερική από τον Harland Sanders, σε ηλικία 62 ετών και αφού προηγουμένως είχε προσπαθήσει να κάνει διάφορες δουλειές: Καπετάνιος σε ferry boat, ασφαλιστής, πωλητής σε κατάστημα φωτιστικών, δικηγόρος, πωλητής ελαστικών, ακόμα και ερασιτέχνης μαιευτήρας! Σε όλες απέτυχε οικτρά, τόσο, που προσπάθησε ακόμα και να αυτοκτονήσει! Όλα αυτά, έγιναν μέχρι το 1930. Τότε, ανέλαβε ένα βενζινάδικο, το οποίο είχε στην άκρη του και ένα εστιατόριο. Εκεί, ξεκίνησε να σερβίρει στους ταξιδιώτες κοτόπουλο, που έφτιαχνε μόνος του με μία συνταγή, που ήξερε μόνο αυτός!
Δέκα χρόνια μετά, το 1940 τελειοποιεί την συνταγή του. Περιείχε 11 μπαχαρικά και μυρωδικά και μέρος της, ήταν χαραγμένο πίσω από την πόρτα της κουζίνας σε εκείνο το βενζινάδικο. Το πρώτο KFC ανοίγει το 1952 και το 1955, αφού καταφέρνει να κατοχυρώσει την μοναδική συνταγή, ξεκινάει έναν μαραθώνιο δρόμο για να βρει κεφάλαια και να μεγαλώσει την μάρκα. Κάνει πάνω από 1.000 συναντήσεις και τελικά, το 1964, σε ηλικία 74 ετών, πουλάει τα KFC σε επενδυτές, για 2 εκ. δολάρια! Η συνέχεια είναι γνωστή. Μέχρι σήμερα, κανείς δεν έχει καταφέρει να ανακαλύψει την μυστική συνταγή των KFC. Στην Ελλάδα από το 1997, τα KFC κέρδισαν αμέσως την αγάπη και την προτίμηση του ελληνικού κοινού, χάρη στην μοναδική γευστική εμπειρία τους και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων τους. Σημαντικό ρόλο στην εξασφάλιση γεύσης και ποιότητας έχει η επιλογή των καλύτερων υλικών, ενώ ακολουθεί αυστηρές προδιαγραφές για τη διασφάλιση της άριστης ποιότητας. Φυσικά, ακολουθείται πάντα πιστά η ίδια διάσημη μυστική συνταγή, με τον μαγικό αριθμό των 11 μυρωδικών και μπαχαρικών.
newsroom onlarissa.gr