Ελληνικά Γαλακτοκομεία: Το πλεονέκτημα της ισχυρής διεθνής παρουσίας

Ελληνικά Γαλακτοκομεία: Έμφαση σε νέα προϊόντα και επέκταση στο εξωτερικό
Την περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό επιδιώκει η Ελληνικά Γαλακτοκομεία, των αδελφών Σαράντη. Η εταιρεία, από τις διεθνείς αγορές βάζει τα ταμεία της περισσότερο από τον μισό της τζίρο, που πέρυσι άγγιξε τα 500 εκατ. ευρώ. Η στρατηγική αυτή ενισχύθηκε πέυρισι από την εξαγορά της United Milk στη Βουγλαρία από τη ΔΛΕΤΑ και οι εν εξελίξει επενδύσεις στην Κύπρο (εργοστάσιο για παραγωγή χαλουμιού, εξαγορά 49% της “Κουρούσιης” κοκ). Παράλληλα όμως έχει και το μεγάλο στοίχημα του λανσαρίσματος της ΑΓΝΟ από το φθινόπωρο με στόχευση στις αγορές της Βορείου Ελλάδας. Εκτός όμως από τις αγορές γάλακτος ο ομιλος Σαράντη αναπτύσσοντας μια πολυσχιδή δραστηριότητα έχει κάνει είσοδο και στην αγορά των αναψυκτικών με την Κλιάφας. Η στρατηγική της εταιρείας είναι η επικέντρωση στη γκάμα προϊόντων χωρίς συντηρητικά. Αποτελεί την αιχμή στις στρατηγική διεύρυνσης, καθώς η τάση για μια πιο υγιεινή διατροφή στρέφει όλο και περισσότερους καταναλωτές σε προϊόντα με λιγότερη ή καθόλου ζάχαρη ή με προσθήκη στέβιας ή άλλων φυσικών γλυκαντικών και γενικότερα σε πιο υγιεινές επιλογές.
Άρθρο mononews.gr