Οι Έλληνες ψηφίζουν e-shops του εξωτερικού

Δεν είναι, ωστόσο, μόνο τα ελληνικά online καταστήματα που αντλούν πελατολόγιο στο εξωτερικό. Και οι ίδιοι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αποκτήσει διεθνές προφίλ και πλέον αγοράζουν ηλεκτρονικά από καταστήματα του εξωτερικού.
Σήμερα, το 87% των Ελλήνων καταναλωτών κάνει αγορές από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, με το ποσοστό αυτό μάλιστα να είναι -σύμφωνα με το PayPal eCommerce Index 2022- το υψηλότερο πανευρωπαϊκά.
Οι Έλληνες λοιπόν αναδεικνύονται στους Ευρωπαίους με το πιο διεθνοποιημένο προφίλ αγορών, με τους Ιρλανδούς να ακολουθούν με 83%, τους Γερμανούς να έπονται με 82% και του Ισραηλινούς να βρίσκονται στην 4η θέση των πιο φανατικών e-shoppers από το εξωτερικό με 79%. Συνολικά, ο μέσος όρος των Ευρωπαίων που αγοράζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού διαμορφώνεται για το 2022 στο 74%.