Επιχειρείν

Συνεχίζει αυξητικά ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος

Σε σταθερά αυξητική πορεία συνεχίζει το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα, καθώς τον φετινό Απρίλιο σημειώθηκε άνοδος 11,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021.

Συγκεκριμένα, τον Απρίλιο του 2022 καταγράφηκαν 41.073.356 δευτερόλεπτα ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το Spot Monitor. Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσαν αύξηση της τάξης του 19,97% και 4,78% αντίστοιχα, ενώ η Περιφέρεια κατέγραψε αύξηση 8,61%.

Σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζομένου, η κατηγορία τρόφιμα-ποτά καλύπτει τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων, ακολουθούμενη με μεγάλη διαφορά από την κινητή τηλεφωνία.

Σε επίπεδο διαφημιζόμενων, πρώτη σε επίπεδο δευτερολέπτων είναι η Lidl Ελλάς, δεύτερη η ΑΒ Βασιλόπουλος και τρίτη η Μασούτης. Στην Αθήνα, τον περισσότερο χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η Lidl Ελλάς.

Back to top button
Close
Close