Ειδήσεις

Ο Αλαφούζος έκανε… Παναθηναϊκό και τον ΣΚΑΙ – Βυθίζεται σε τηλεθέαση, στον πάτο οι νέες εκπομπές

Από την αποχώρηση της CEO του ΣΚΑΪ Εύης Κουτσαφτάκη τον Ιούλιο του ’24, η οποία «χρεώθηκε» την αποτυχία των «Πανθέων» και τα απογοητευτικά νούμερα της Φαίης Σκορδά, ο ΣΚΑΪ και προσωπικά το «αφεντικό» του σταθμού Γιάννης Αλαφούζος προσπαθούν να αντιστρέψουν την αρνητική εικόνα του σταθμού στη συνείδηση των τηλεθεατών.

Η «επιχείρηση» αυτή έχει περάσει διάφορες φάσεις. Αρχικά προβλέπονταν ο σταθμός να γίνει αποκλειστικά ενημερωτικός, όπως τον είχε οραματιστεί ο δημιουργός του στην αρχή της λειτουργία του. Επειδή όμως τα νούμερα τηλεθέασης και τα διαφημιστικά έσοδα δεν δικαίωσαν την επιλογή της μονοκούκι ενημέρωσης, τα στελέχη του καναλιού αποφάσισαν να βάλουν νερό στο κρασί τους.

Έτσι, αντί για πούρα ενημέρωση, το πρόγραμμα διανθίστηκε με σφήνες infotainment. Το σκεπτικό ήταν ότι μια δόση ελαφράς επικαιρότητας θα λειτουργούσε ο αντίδοτο στην πικρή γεύση της ενημέρωσης του καναλιού.

Οι άνθρωποι που ανέλαβαν να φέρουν σε πέρας αυτόν τον φιλόδοξο σχεδιασμό δεν ήταν ούτε άπειροι, ούτε άγνωστοι στην πιάτσα και στο κοινό.

Το καθημερινό πρόγραμμα εμπλουτίστηκε με την Τατιάνα Στεφανίδου σε ένα φιλόδοξο show με παρουσία κοινού, τον Κώστα Τσουρό σε μια παραλλαγή του «Ακόμα δεν είδες τίποτα» που παρουσίαζε στο Mega, το οποίο ήταν μια παραλλαγή του «Καλύτερα δεν γίνεται» της Ναταλίας Γερμανού στον Alpha. Για να βρουν χώρο όλα αυτά, συρρικνώθηκε το «Όπου υπάρχει Ελλάδα» με την Ευλαμπία Ρέβη και τον Γιώργο Κουρδή, ένα project που ξεκίνησε με τις ευλογίες του Γιάννης Αλαφούζου και την «αρπαγή» της Ευλαμπίας Ρέβη από το Open για να καταλήξει σήμερα στην ανταλλαγή εξωδίκων.

Το «χαστούκι» από τη Nielsen

Την 1η Σεπτεμβρίου βγήκε στον «αέρα» η νέα εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου «Power Talk», η εκπομπή που υποτίθεται ότι θα έδινε το επιθυμητό ισχυρό lead in στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού με την Σία Κοσιώνη. Όμως, το ραβασάκι της Nielsen διέλυσε το κλίμα αισιοδοξίας. Η εκπομπή έκανε μέσο όρο 6,3% στο δυναμικό, αγγίζοντας σε τέταρτο το 7,6%, ενώ στο σύνολο κινήθηκε ακόμα πιο χαμηλά με 5,8%.

Μία εβδομάδα αργότερα, στις 8 Σεπτεμβρίου έκανε πρεμιέρα το «Το ‘χουμε» του Κώστα Τσουρού. Η νέα infotainment εκπομπή του δημοσιογράφου, που τόσο ντόρο ξεσήκωσε με την μεταγραφή του από το Mega, κατάφερε να συγκεντρώσει μόλις 3,5% στο δυναμικό κοινό και 5% στο γενικό σύνολο. Το μεγαλύτερο ποσοστό που έπιασε η εκπομπή ήταν 6,3% και το χαμηλότερο 2,2%.

Τέλος, το ανανεωμένο «Όπου υπάρχει Ελλάδα» με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη έκανε πρεμιέρα στις 15 Σεπτεμβρίου συγκεντρώνοντας 3,9% στο δυναμικό κοινό και 8,3% στο σύνολο.

Και όλα αυτά ενώ τόσο η εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, όσο και το μαγκαζίνο του Κώστα Τσουρού δεν δείχνουν κανένα σημάδι ανάκαμψης ενώ δρομολογούνται, σύμφωνα με πληροφορίες, αποχωρήσεις συνεργατών.

Και σαν να μην έφτανε η συντριβή στο καθημερινό πρόγραμμα, κρύα ήταν η υποδοχή που επιφύλαξε το κοινό και στο «Weekend Live» με τον Δημήτρη Πανόπουλο και τη Μάρτζυ Λαζάρου. Η εκπομπή έκανε πρεμιέρα το μεσημέρι του Σαββάτου 13 Σεπτεμβρίου και σημείωσε ποσοστά 6,5% στο δυναμικό κοινό και 9,8% στο γενικό σύνολο. Κι αυτό τη στιγμή που η «terminator» Ναταλία Γερμανού δεν έχει ακόμα βγει στον αέρα.

Η επόμενη ημέρα στον ΣΚΑΪ

Την Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου, πρώτη ημέρα προβολής του «Όπου υπάρχει Ελλάδα», το οποίο συμπληρώνει το καθημερινό μεσημεριανό – απογευματινό πρόγραμμα του σταθμού, η εικόνα της Nielsen για την τηλεθέαση είναι αποκαρδιωτική. Στο δυναμικό κοινό το «Όπου υπάρχει Ελλάδα» έπιασε 3,9%, το «Το ‘χουμε» 2,5% και το «Power Talk» 2,4%.

Απογοητευτική ήταν και η απόδοση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ, το οποίο «τερμάτισε» πέμπτο, μετά από MEGA, ALPHA, ΑΝΤ1 και STAR. Το δελτίο με τη Σία Κοσιώνη έκανε 8,3% στο δυναμικό κοινό και 11,3% στο γενικό σύνολο. Αξίζει να σημειωθεί βέβαια ότι το δελτίο σημείωσε σημαντικά υψηλότερα νούμερα από την εκπομπή που είχε ως κύριο λόγο ύπαρξης να του δίνει ισχυρό lead in.

Το ερώτημα πλέον είναι πως θα αντιδράσει η διοίκηση του ΣΚΑΪ και ειδικά ο Γιάννης Αλαφούζος στον υπαρξιακό κίνδυνο που απειλεί πλέον το κανάλι. Το βέβαιο είναι ότι ο ΣΚΑΪ δεν διαθέτει την ταινιοθήκη του MEGA ή τις εφεδρείες άλλων καναλιών που θα του επέτρεπαν να βάλει στον πάγο τα αποτυχημένα projects. Άρα, θα επιχειρήσει να ενισχύσει τις παραπαίουσες εκπομπές με διορθωτικές κινήσεις, αλλαγές προσώπων και μεταγραφές, κυρίως εσωτερικές, αφού δεν υπάρχουν πλέον πολλά στελέχη που να εμπιστεύονται τον ΣΚΑΪ για το επαγγελματικό μέλλον τους. 

Back to top button
Close
Close