Ειδήσεις

Μύκονος: Η απληστία των επιχειρηματιών και η “έξωση” των Ελλήνων επισκεπτών βαθαίνουν την κρίση στον τουρισμό

Βαθαίνει φέτος η κρίση στην τουριστική κίνηση, που αντιμετωπίζουν νησιά όπως η Μύκονος τα τρία τελευταία χρόνια, με σημαντική πτώση των εσόδων, που προβληματίζει έντονα τους τοπικούς επιχειρηματίες.

Σύμφωνα με έρευνα του europost.gr, που πραγματοποιήθηκε στο νησί, μεγάλα beach bars, τα οποία μέχρι πρόπερσυ είχαν εισπράξεις που έφταναν τα 40 εκατομμύρια ευρώ τη σεζόν, φέτος προβλέπουν ότι τα έσοδά τους θα μειωθούν κατά 60% περίπου! 

Οι ιδιοκτήτες παραπονούνται ότι η κατάσταση αυτή δημιουργήθηκε από το “κυνήγι του Κράτους σε βάρος τους” για πολεοδομικές και φορολογικές παρανομίες, που εξαπολύθηκε τα τελευταία χρόνια, σε βαθμό υπερβολής κατά τα λεγόμενά τους.

Βεβαίως, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι: Η απληστία της μεγάλης πλειοψηφίας των επιχειρηματιών αυτών, η εκτίναξη στα ύψη των τιμών των προσφερομένων υπηρεσιών στη Μύκονο, το μπάχαλο στο νησί σε όλα τα επίπεδα από την έκρηξη της εγκληματικότητας μέχρι τα προβλήματα της κυκλοφορίας στους δρόμους, καθώς η “έξωση” των Ελλήνων επισκεπτών, τους οποίους οι ντόπιοι θεώρησαν “ανεπιθύμητους” από τη στιγμή που τα έπαιρναν χοντρά από τους ξένους, συνετέλεσαν καθοριστικά στο να φτάσουμε στη σημερινή προβληματική κατάσταση.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι το TikTok έχει γεμίσει από διαφημιστικά φιλμάκια τα οποία κάνουν στελέχη των επιχειρήσεων της Μυκόνου για να διαφημίσουν το νησί κυρίως σε Έλληνες δυνητικούς επισκέπτες και να τους ενημερώσουν ότι “δεν πρέπει να φοβούνται τις τιμές, γιατί έχουν γίνει πιο προσιτές και πιο ανθρώπινες για τον μεσοαστό Έλληνα επισκέπτη”.

Αλλά τώρα είναι πολύ αργά!

Back to top button
Close
Close