Επιχειρείν

“Μένουμε σπίτι 2” με νέα διαφήμιση αποκλειστικά στην TV ύψους 2 εκ. ευρώ

Με κοινή υπουργική απόφαση που υπογράφουν οι Στέλιος Πέτσας και Θόδωρος Σκυλακάκης ποσό 2.000.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ κατευθύνεται στους ενημερωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς γενικής στόχευσης της χώρας για να αντιμετωπιστεί με διαφημιστικά μηνύματα η διάδοση της πανδημίας. Η αγορά του διαφημιστικού χρόνου θα γίνει από ανάδοχο εταιρεία και  μετάδοση των μηνυμάτων θα γίνει “κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων”.  Η απόφαση έρχεται στην πραγματικότητα να διορθώσει το κομβικό σφάλμα της προηγούμενης καμπάνιας, όπου και το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων κατευθύνθηκαν στις ιστοσελίδες που κατά κύριο λόγο  λειτουργούν αντιγράφοντας το ΑΠΕ και όχι στους τηλεοπτικούς σταθμούς  που ανέλαβαν το βάρος της ενημέρωσης. 

Ο αποκλεισμός των υπολοίπων ΜΜΕ από τη νέα απόφαση δημιουργεί πλήθος νέων ζητημάτων που θα φανούν στη συνέχεια και θα προκαλέσουν και νέα κρίση στον κλάδο.

Η καμπάνια στην ιδιωτική TV και την ΕΡΤ 

-Η παρούσα εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης αφορά στη μετάδοση μηνυμάτων από τους πανελλαδικούς ενημερωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς της ανώνυμης εταιρείας «Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Ανώνυμη Εταιρεία (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.)» και τους τηλεοπτικούς σταθμούς των παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας ενημερωτικού προγράμματος γενικού περιεχομένου («Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης») κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.

Το σχέδιο

Η εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας περιλαμβάνει:

-Α) το σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού για τη μετάδοση τηλεοπτικών μηνυμάτων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, για τα οποία δύναται να χρησιμοποιηθεί υπεργολάβος επιλογής του αναδόχου.

Β) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης που θα περιλαμβάνει τον τρόπο, τη θέση προβολής, το ή τα «κοινά – στόχο» της συγκεκριμένης εκστρατείας ή του συγκεκριμένου μηνύματος (ιδίως ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες και διαφορετικά ηλικιακά κοινά) και τη συχνότητα μετάδοσης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Γ) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης κατανομής της προϋπολογιζόμενης δαπάνης της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, και την υλοποίηση του περιεχομένου της πρότασης της περ. Β) ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.

 

Πόσα λαμβάνουν οι σταθμοί και η διαφημιστική

-. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των Ευρώ εκατόν είκοσι χιλιάδων (€ 120.000) πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24%, ποσού Ευρώ είκοσι οκτώ χιλιάδων (€ 28.800), ήτοι συνολικά Ευρώ εκατόν σαράντα οκτώ χιλιάδων οκτακοσίων (€ 148.800).

-. Η προϋπολογισθείσα δαπάνη προς κατανομή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ανέρχεται έως το ποσό των Ευρώ ενός εκατομμυρίου τετρακοσίων ενενήντα δύο χιλιάδων εννιακοσίων τριών και είκοσι δύο λεπτών (€ 1.492.903,22) πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24% ποσού Ευρώ τριακοσίων πενήντα οκτώ χιλιάδων διακοσίων ενενήντα έξι και εβδομήντα οκτώ λεπτών (€ 358.296,78) ήτοι συνολικά Ευρώ ενός εκατομμυρίου οκτακοσίων πενήντα μια χιλιάδων διακοσίων (€ 1.851.200).

-. Η συνολική δαπάνη για την εφαρμογή της παρούσας και τη διενέργεια της παρούσας εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης δεν θα υπερβεί το συνολικό ποσό των Ευρώ δύο εκατομμυρίων (€2.000.000) συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. και καλύπτεται με έκτακτη οικονομική ενίσχυση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

-Η πληρωμή προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που υλοποιούν την εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης πραγματοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 114 του ν. 4270/2014 από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών σε συνεργασία με την ΓΔΟΥ του ιδίου Υπουργείου, κατόπιν βεβαίωσης του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό, στον οποίο έχουν ανατεθεί οι αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, στην οποία θα βεβαιώνεται η καλή εκτέλεση 52434 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Τεύχος B’ 4754/27.10.2020 και το πληρωτέο ποσό ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, σύμφωνα με την κατανομή της σχετικής δαπάνης ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, βάσει της σχετικής πρότασης του αναδόχου.

ΠΗΓΗ  typologies.gr

Back to top button
Close
Close