MUST Read
ΚΤΕΛ
Όπως ήταν αναμενόμενο, αυξήθηκε κατακόρυφα η κίνηση στα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ και η διοίκηση προσπαθεί να καλύψει τις ανάγκες.
Στο πλαίσιο αυτής της διαχείρισης, πολίτης προτείνει να αυξήσει και τις τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης του κοινού, καθότι πλέον είναι πολύ δύσκολο να «πιάσεις γραμμή», καθώς αυτή που υπάρχει είναι πάντα κατειλημμένη, λόγω της μεγάλης ζήτησης.
«Μία ώρα προσπαθώ να επικοινωνήσω με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ και συγκεκριμένα πληκτρολογώντας το νούμερο 2, σύμφωνα με το ηχογραφημένο μήνυμα, αλλά μάταια…» αναφέρει.