
Η Max Mara παρουσίασε τη συλλογή Cruise 2026 με φόντο το επιβλητικό Reggia di Caserta στη Νάπολη, ένα παλάτι-σύμβολο της ιταλικής μεγαλοπρέπειας.
Εκεί, μέσα σε μία ατμόσφαιρα που θύμιζε κινηματογραφική ταινία της Χρυσής Εποχής του ιταλικού σινεμά, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Ian Griffiths απέτισε φόρο τιμής στην «Ιταλίδα γυναίκα», η οποία δυναμική, ανεξάρτητη και ασυμβίβαστα κομψή.
Εμπνευσμένος από το 1951, τη χρονιά ίδρυσης του οίκου Max Mara αλλά και κορύφωσης του ιταλικού νεορεαλιστικού κινηματογράφου, ο Griffiths μελέτησε τις φιγούρες της Σοφία Λόρεν και της Σιλβάνα Μάνγκανο -εμβληματικές μούσες του ιταλικού σινεμά-, αλλά και τη διάσημη φωτογραφία «American Girl in Italy» της Ruth Orkin. Η εικόνα της γυναίκας που περπατά μόνη, περήφανη και ατρόμητη στους δρόμους της Φλωρεντίας, αποτελεί τον πυρήνα του αφηγήματος της συλλογής Cruise 2026.
Τι είδαμε στο show της Max Mara στη Νάπολη
Στην πασαρέλα είδαμε τις χαρακτηριστικές Max Mara σιλουέτες να επανεμφανίζονται -scarf coats, εσάρπες, κρόσσια και φυσικά η νέα εκδοχή του teddy coat σε ροζ πούδρα, την οποία φόρεσε η Ντέβα Κασέλ στην πασαρέλα, η κόρη της μοναδικής Μόνικα Μπελούτσι και πλέον περιζήτητο μοντέλο.
Την ίδια απόχρωση είδαμε σε μεταξωτά pyjama sets και ριγέ πουκάμισα, συνδυασμένα με ψηλόμεσα σορτς -άμεση αναφορά στη Σιλβάνα Μάνγκανο στην ταινία «Bitter Rice».
Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στη συνεργασία του οίκου με τον ιστορικό ναπολιτάνικο οίκο γραβατών E. Marinella. Τα prints του 1951 χρησιμοποιήθηκαν σε φαρδιές φούστες, μπλούζες που φορέθηκαν μισάνοιχτες και bra tops, ενώ τα ίδια μοτίβα κεντήθηκαν σε κασμιρένια πουλόβερ, συνεχίζοντας το κεφάλαιο της statement πλεκτής αισθητικής από την προηγούμενη συλλογή του οίκου.
Οι glamorous λεπτομέρειες δεν έλειψαν, αφού τα στράπλες φορέματα με κρύσταλλα, σε μαύρο ή signature camel, μαγνήτισαν το βλέμμα. Ένα από τα highlights της πασαρέλα ήταν ένα off-shoulder φόρεμα σε απαλό κρεμ, γεμάτο κρύσταλλα, συνδυασμένο με διάφανα γάντια και μεγάλα γυαλιά ηλίου -ένα σύνολο που αποπνέει την αύρα της Ιταλίδας σταρ.


Η Cruise 2026 δεν ήταν μόνο μία ωδή στην κινηματογραφική Ιταλία. Ήταν μία ωδή στο διαχρονικό στιλ και την ανάγκη της σύγχρονης γυναίκας να παραμένει αψεγάδιαστη σε κάθε περίσταση. Από τα μάλλινα σύνολα μέχρι τις μεταξωτές δημιουργίες και τα κεντημένα φορέματα, η συλλογή σχεδιάστηκε για τη γυναίκα που θέλει να αφήνει το στίγμα της.

Ήταν ίσως ίσως μία από τις πιο ολοκληρωμένες και μελετημένες συλλογές του Ian Griffiths για τη Max Mara, η οποία κινήθηκε ανάμεσα στην αυστηρότητα και τη ρομαντική απλότητα, ισορροπώντας τον ανδρόγυνο χαρακτήρα που χαρακτηρίζει τον οίκο με μία νέα, πιο διακριτική θηλυκότητα.