Επιχειρείν

Η ελληνική αγορά «αγαπά» τα social media!

Αγαπά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα αξιοποιεί με κάθε δυνατό τρόπο, παρακολουθεί όλες τις τάσεις και τα νέα εργαλεία. Η ελληνική αγορά «αγαπά» τα social media και το δείχνει, με τα Social Media Awards να έρχονται για ακόμα μια φορά, να βραβεύσουν τις καλύτερες εκφάνσεις αυτού του… love affair!

Άλλη μια διοργάνωση Social Media Awards ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, αναδεικνύοντας για 8η χρονιά τις βέλτιστες πρακτικές Marketing σε όλα τα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι νικητές των Social Media Awards 2020 ανακοινώθηκαν μέσω της ιστοσελίδας www.socialmediaawards.gr, με τα επιχειρηματικά βραβεία να διοργανώνονται για ακόμα μια χρονιά από το Marketing Week και τη Boussias Communications, με την υποστήριξη του Facebook.

Συνολικά βραβεύτηκαν 41 εταιρείες, ενώ τα Platinum Awards, την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα, απέσπασαν οι παρακάτω:           

  • Η Ikea στις ενότητες «Best of Facebook Family of Apps – Communication» και «Best of YouTube – Communication», με το Ikea Love Story
  • Η Lidl Ελλάς στις ενότητες «Best of Twitter» και «Best Covid-19 Response», με την υποψηφιότητα «Στον δρόμο για ένα Καλύτερο Αύριο είμαστε όλοι μαζί…»
  • Οι Mindshare και MAC Cosmetics στην ενότητα «Best of Facebook Family of Apps – Innovation», με τοproject «Facebook Incrementality Testing: Approved»
  • Οι Digital Minds και Nestle στην ενότητα «Best of YouTube – Innovation» για το «Τραγούδι από Frappe?!»
  • Η Τράπεζα Πειραιώς στην ενότητα «Best of LinkedIn» για το «Project Future CEO campaign»
  • Οι Sleed και Vivechrom στην ενότητα «Best on Other Social Media Platforms», για το «A (P)interesting Approach by Vivechrom».

Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι:

  • AB Βασιλόπουλος
  • Beat
  • BGM OMD
  • Γερμανός
  • Cosmote
  • Digital Minds
  • Flying Pot Group
  • Ikea
  • Lidl Ελλάς
  • Mindshare
  • Nestle
  • ΟΠΑΠ
  • PepsiCo Greece
  • Πλαίσιο
  • Roche Hellas
  • Relevance
  • Redirect
  • Sleed
  • Τράπεζα Πειραιώς
  • Vivechrom

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 48 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Δημητρίου Κορνιώτη, Global Marketing Solutions στο Facebook.

ΟI ΧΡΥΣΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Στην Ενότητα Best of Facebook Family of Apps – Communication, Χρυσό βραβείο απέσπασαν σε επιμέρους κατηγορίες οι υποψηφιότητες «Mindshare: MAC Cosmetics», «Mindshare: Demy X Smashbox – Full Coverage for Full Coverage», «Relevance Digital Agency | Beat: Beat App: Together on this Ride», «Γερμανός: 40 Χρόνια Γερμανός, Αυτό που μένει είναι το συναίσθημα», «Ikea: Ikea Love Story» και «Lidl Ελλάς: Η ανθρώπινη πλευρά ενός κορυφαίου retailer».

Στην Ενότητα Best of Facebook Family of Apps – Innovation, Gold απονεμήθηκε στις «ΟΠΑΠ: ΟΠΑΠChatbots για Πάμε Στοίχημα και Τζόκερ», «Mindshare: MAC Cosmetics x Facebook Incrementality Testing: Approved», «Ikea» και «Relevance Digital Agency | Beat: Beat App: Together on this Ride».

Στην Ενότητα Best of YouTube – Communication, Χρυσοί νικητές αναδείχθηκαν οι «Mindshare: Box Food App», «Digital Minds | Nestle: Nescafé Frappé | Τραγούδι από Frappé?!», «Roche Hellas: Εκστρατεία Ενημέρωσης «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία»», «Cosmote: What’s Up», «Ikea: Ikea Love Story».

Στην Ενότητα Best of YouTube – Innovation, Gold απέσπασαν οι «The Flying Pot | PepsiCo Greece: Ruffles Stories», «Mindshare | Γερμανός: Καταστήματα Γερμανός | 40 Years – 40 Offers», «ΠλαίσιοComputers: Turbo-X Android TV X Σπύρος Μαργαρίτης», «Cosmote: «The Real Robokids»», «Digital Minds | Cosmote: Cosmote Σ’ αγαπώ Μ’ αγαπάς 2ος Κύκλος», «Ikea: Ikea Love Story», «Digital Minds | Nestle: Nescafé Frappé | Τραγούδι από Frappé?!» και «Cosmote: Foititobeef».

Στην Ενότητα Best of LinkedIn, με Χρυσό βραβείο διακρίθηκαν οι «Τράπεζα Πειραιώς: Project Future CEO campaign» και «BGM OMD | Daimler, Mercedes Benz: Business Solutions Campaign».

Στην Ενότητα Best of Twitter οι «Redirect: Netflix Greece | Η persona της διπλανής πόρτας βλέπειNetflix», «Lidl Ελλάς: Στον δρόμο για ένα Καλύτερο Αύριο είμαστε όλοι μαζί…», «ΑΒ Βασιλόπουλος: Happy Father’s Day» και στην Ενότητα Best on Other Social Media Platforms (Tik Tok – Pinterest – Viber) η«Sleed | Vivechrom: a (P)interesting Approach by Vivechrom».

Στην Ενότητα Best Covid-19 Response, Gold νικητές αναδείχθηκαν οι «Lidl Ελλάς: Στον δρόμο για ένα Καλύτερο Αύριο είμαστε όλοι μαζί…» και «Relevance Digital Agency | Beat: H πιο ασφαλής μετακίνηση στην πόλη».

«Οι υποψηφιότητες που ξεχώρισαν ήταν αυτές που έβαλαν τον καταναλωτή στην πρώτη θέση»
«Το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά για όλους και πολλά brands χρειάστηκε να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους κυριολεκτικά σε μία ημέρα! Οι υποψηφιότητες που ξεχώρισαν ήταν αυτές που έβαλαν τον καταναλωτή στην πρώτη θέση και άρχισαν να πειραματίζονται με νέες πρακτικές μάρκετινγκ: γρήγορες αλλαγές, τακτικές με προσωποποίηση της επικοινωνίας και δημιουργία περιεχομένου που βοηθάει τον καταναλωτή.

Κατά την άποψή μου, η ειδοποιός διαφορά ήταν το κατά πόσο αυτές οι τακτικές υιοθετήθηκαν, ή θα υιοθετηθούν, σαν μακροπρόθεσμες στρατηγικές επικοινωνίας. Παρόλο που το 2020 χρειάστηκε πολύ μεγαλύτερη ευελιξία από ότι ίσως περιμέναμε, νομίζω πως ταυτόχρονα δημιούργησε ευκαιρίες πειραματισμού και καινοτομίας, που θα οδηγήσουν σε σημαντικές αλλαγές κυρίως στο κομμάτι του e-commerce και του branding. Κλείνοντας, θα ήθελα να πω συγχαρητήρια σε όλους τους υποψηφίους!».
Ελένη Καραμαλέγκου, Μέλος Κριτικής Επιτροπής

«Η καινοτομία είναι στο DNA Της ελληνικής αγοράς»
«Σε μια, τουλάχιστον, ιδιαίτερη χρονιά όπως η φετινή, ο σχεδιασμός των βραβείων δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει τη νέα πραγματικότητa. Έτσι, πέρα από την εξέλιξη και την αξιοκρατία – δομικά στοιχεία του σχεδιασμού των βραβείων – θέσαμε ως πρωταρχικό στόχο την προσαρμογή μας στα νέα δεδομένα. Για να πετύχουμε τα παραπάνω προσθέσαμε νέες κατηγορίες και ενότητες, θέσαμε ξεκάθαρα κριτήρια αξιολόγησης και ανανεώσαμε την κριτική επιτροπή, με παραπάνω από 30 κορυφαία στελέχη.

Η προσπάθεια για καινοτομία ήταν πλέον εμφανής στις περισσότερες υποψηφιότητες. Τόσο τα καθιερωμένα brands και agencies, όσο και οι νέες εταιρείες του χώρου, απέδειξαν ότι η διάθεση να φέρουν το κάτι καινούργιο υπάρχει στο DNA τους.

Οι υποψηφιότητες που ξεχώρισαν φέτος, ήταν αυτές που είχαν ένα ξεκάθαρο πλάνο στους επιχειρηματικούς στόχους τους, στις λύσεις που επελέγησαν, στον τρόπο αξιοποίησης του δημιουργικού και κυρίως στο πώς χρησιμοποιήσαν τα πιο εξελιγμένα εργαλεία μέτρησης.

Κοιτώντας την επόμενη χρονιά και ελπίζοντας σε ένα πιο υγιές 2021, ο πήχης θα ανέβει ακόμη πιο ψηλά, μιας και οι λύσεις συνεχώς εξελίσσονται. Το δημιουργικό θα συνεχίσει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά στη νέα εποχή, με τεράστιες αλλαγές στο διαφημιστικό οικοσύστημα (cookies, IOs14 privacy κ.τ.λ.) η καινοτομία και η χρήση των εργαλείων μέτρησης αποτελεσμάτων θα είναι στο επίκεντρο. Συγχαρητήρια ξανά για την εξαιρετική προσπάθεια σε όλες τις υποψηφιότητες».
Δημήτρης Κορνιώτης, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής

Οι Platinum νικητές αποδεικνύουν ότι η ελληνική αγορά γνωρίζει καλά τα social media, αξιοποιεί κάθε τους feature με το βέλτιστο αποτέλεσμα και ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις προσδοκίες των καταναλωτών.

Από Ευγενία Κουτήφαρη

Back to top button
Close
Close