Η Αθήνα στο διεθνές προσκήνιο της μόδας

Μπορεί η UNIQLO να μην διαθέτει ακόμη φυσικό κατάστημα στην Ελλάδα, ωστόσο η παρουσία της στην Αθήνα είναι πιο αισθητή από ποτέ.
Με φόντο την καμπάνια «Summer Trip to Athens», ο ιαπωνικός κολοσσός του LifeWear επιλέγει το αττικό τοπίο και το ελληνικό φως για να αναδείξει την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2025 και όχι τυχαία.
Η νέα συλλογή της Uniqlo, με τίτλο «Modern Neo Classic», συνδυάζει τη σκανδιναβική λιτότητα με τη μεσογειακή ανεμελιά. Ένας φαινομενικά ασυνήθιστος διάλογος, που όμως αποκτά αβίαστη συνοχή όταν συναντά την Αθήνα, την πόλη-καλειδοσκόπιο όπου το μοντέρνο συνυπάρχει με το αιώνιο.
H Uniqlo κυνηγά τον ήλιο της Αθήνας
Αν και η Uniqlo δεν χρησιμοποίησε ρητά τον τίτλο «Chasing the Sun» για την καμπάνια της, ολόκληρη η αισθητική του project υφαίνεται γύρω από αυτή την ιδέα: την αναζήτηση του φωτός, της καθαρής γραμμής και της φυσικής κομψότητας. Από τις μαρμάρινες σκάλες της Πλάκας μέχρι τα Κυκλαδίτικα σοκάκια, το φως διαχέεται πάνω σε υφάσματα όπως το λινό, το βαμβάκι και το αέρινο ρεγιόν συνθέτοντας ένα σύνολο όπου το ρούχο ανασαίνει μαζί με το σώμα.


Η φετινή συλλογή της Uniqlo κυριαρχείται από ουδέτερους τόνους (λευκό, κρεμ, χακί, γκρι, απαλό μπλε), ενώ οι γραμμές παραμένουν καθαρές και ανεπιτήδευτες. Oversized πουκάμισα, ρευστά φορέματα, cropped παντελόνια και basic layers συνθέτουν ένα καλοκαιρινό ντύσιμο που δεν «φωνάζει» αλλά αποπνέει ποιότητα. Πρόκειται για ρούχα που δεν κυνηγούν τη μόδα, αλλά την προλαβαίνουν.
