Ερευνα : Μπορούν οι Έλληνες χωρίς τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης;
Τον αντίκτυπο που είχε στους Έλληνες το “black out” στα Social Media το απόγευμα της Δευτέρας, εξετάζει η νέα έρευνα της aboutpeople
Την περασμένη Δευτέρα Facebook, Instagram, Whatsapp και Messenger τέθηκαν εκτός λειτουργίας για σχεδόν επτά ώρες σε ένα πρωτοφανές περιστατικό το οποίο επηρέασε και απασχόλησε όλο τον πλανήτη.
Η νέα έρευνα της aboutpeople για το 20/20 του NEWS 24/7 εξετάζει τον αντίκτυπο που είχε στους Έλληνες το “μπλακ άουτ” στις πλατφόρμες της facebook, καθώς και την σχέση τους με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
8 στους 10 αντιλήφθηκαν το “black out”
To 81,3% των ερωτώμενων αντιλήφθηκαν την διακοπή λειτουργίας των μέσων, ενώ το 18,5% όχι. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις νεότερες ηλικίες το ποσοστό ήταν 91,2%.
Αδιαφορία, χαλάρωση και ανακούφιση χωρίς Social Media
Σχεδόν 6 στους 10 όσων κατάλαβαν τη διακοπή δήλωσαν ότι ένιωσαν αδιαφορία, χαλάρωση ή ανακούφιση. Το 18,6% απάντησε ότι δεν μπορούσε να ενημερωθεί, σχεδόν 1 στους 10 αισθάνθηκε μοναξιά και το 6,6% άγχος για πιθανή υποκλοπή προσωπικών δεδομένων.
Από τις παραπάνω απαντήσεις προκύπτει ότι οι ηλικίες 17-34 βίωσαν πιο έντονα τη συγκεκριμένη διακοπή.
Πόσο συχνά χρησιμοποιούμε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;
Σε σχέση με τη χρήση των λογαριασμών τους στα social media, to 68,7% των χρηστών του Facebook απάντησε ότι μπαίνει στο λογαριασμό του αρκετές φορές τη μέρα, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για το Instagram είναι 51,7%, για το Youtube 39,7%, για το Tik-Tok 33,4%, για το Twitter 20,4%, για το Snapchat 14,9%, για το Pinterest 12,4% και για το Linkedin 4,8%.