Επιχειρείν

Γνωστή αλυσίδα κλείνει καταστήματα

Δραστικές περικοπές στον απόηχο της πανδημίας 

Βαθιά μπαίνει το νυστέρι στον ισπανικό όμιλο της Inditex η οποία ανακοινώνει δραστικές περικοπές στον απόηχο της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η Inditex έχει στο χαρτοφυλάκιό της και άλλα brands όπως το Massimo Duti και τα Bershka, Pull & Bear. Η μεγαλύτερη εταιρεία στις λιανικές πωλήσεις ρούχων παγκοσμίως παρουσίασε ένα πρόγραμμα ύψους 2,7 δισ. ευρώ που θα οδηγήσει στο κλείσιμο έως και 1.200 καταστημάτων και θα δώσει έμφαση στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου.

Με τις πωλήσεις δια ζώσης να πέφτουν κατακόρυφα λόγω του κορονοϊού ο όμιλος Inditex αποφάσισε να “απορροφήσει” 1.000 με 1.200 μικρότερα καταστήματα, μεταξύ των οποίων και άλλων εταιριών του ίδιου ομίλου όπως, Bershka, Pull & Bear και Massimo Dutti.

Σύμφωνα με τον Guardian τα περισσότερα καταστήματα πρόκειται να κλείσουν στην Ασία και την Ευρώπη. Η Inditex επισημαίνει πως θα φροντίσει στο προσωπικό θα προσφερθούν νέες θέσεις εργασίας στον τομέα των διαδικτυακών πωλήσεων.

Η εταιρία ελέω κορονοϊού είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 44%, για τους μήνες Φεβρουάριο, Μάρτιο και Απρίλιο, σε σχέση με τους αντίστοιχους τον περασμένο χρόνο. Μάλιστα, ανακοίνωσε ζημιά 409 εκατομμυρίων ευρώ για το διάστημα αυτό, αφού μέχρι και τις 8 Ιουνίου σχεδόν το 1/4 των καταστημάτων της παρέμενε κλειστό.

Ο Inditex σχολίασε ότι θα ρίξει το βάρος του στις διαδικτυακές πωλήσεις, προσπαθώντας να γίνει πιο ανταγωνιστικός απέναντι σε άλλα οικονομικά brands όπως τα H&M και Asos. Στόχος του είναι, μέχρι το 2022, οι διαδικτυακές πωλήσεις να ξεπερνούν το 25% των συνολικών πωλήσεων (ποσοστό που, ενδεικτικά, μέσα στο 2019 ανήλθε στο 14%).

 

 

 

Back to top button
Close
Close