High Lights

Τους βολεμένους δεν τους βολεύει η αναβάθμιση

Κάθε φορά που γίνεται λόγος για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών Παιδείας ξεσηκώνεται κουρνιαχτός! Όταν αναφέρεται και ο όρος «αξιολόγηση» τότε γίνεται …επανάσταση! Ποιοι τελικά αντιδρούν σε μια ποιοτικότερη εκπαίδευση; Γιατί εμποδίζουν τις μεταρρυθμίσεις; Είναι δυνατό με το σύστημα του προηγούμενου αιώνα να πορευτούμε και στον επόμενο;

Τα πράγματα αλλάζουν σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα συστήματα παιδείας εκσυγχρονίζονται και αναβαθμίζονται. Τα σχολεία προχωρούν στην παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών ενώ παιδιά και νέοι γνωρίζουν πολύ περισσότερα απ’ όσα γνωρίζαμε εμείς στην ηλικία τους…Και όσο εμποδίζεται η αναβάθμιση των σπουδών στο Δημόσιο σύστημα τόσο περισσότερες υπηρεσίες παιδείας θα προσφέρει ο ιδιωτικός τομέας…Τα παιδιά των …εχόντων βρίσκουν τις λύσεις! Φοιτούν  σε καλά ιδιωτικά σχολεία, που είναι γνωστό ότι λειτουργούν στη χώρα μας, ενώ τα παιδιά των μη εχόντων τρέχουν από το πρωί ίσαμε το βράδυ για να συμπληρώσουν τα κενά που τους αφήνει το δημόσιο σύστημα παιδείας… Και δεν φαίνεται να προβληματίζονται οι ενώσεις εκπαιδευτικών για όσα συμβαίνουν στο δημόσιο σχολείο. Εκείνοι αγωνίζονται για να μην αλλάξει τίποτε και προ πάντων για να μην αξιολογούνται οι παρεχόμενες υπηρεσίες παιδείας και προ πάντων για να μην αξιολογηθεί το έργο που προσφέρουν οι εκπαιδευτικοί. Και όταν με το καλό ολοκληρώνεται η δωδεκαετής εκπαίδευση, άλλοι παλεύουν για μια θέση στα Δημόσια ΑΕΙ και άλλοι επιλέγουν την Κύπρο ή άλλες χώρες προκειμένου να κάνουν σπουδές επιπέδου….

Διαβάστε επίσης...

Back to top button
Close