Επιχειρείν

Πτώση τζίρου 18,2% για τα Jumbo

Tα καταστήματα της Jumbo ήταν κλειστά και στο πρώτο και το δεύτερο lockdown. Δηλαδή στις περιόδους του Πάσχα και των Χριστουγέννων όταν και πραγματοποιείται περίπου το 1/3 του ετήσιου τζίρου της. Ωστόσο η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το 2020 κατάφερε να κλείσει με απώλειες στον κύκλο εργασιών τής τάξης του 18,2% σε σχέση με το 2019, ενώ έως το τέλος Νεομβρίου η πτώση του τζίρου κυμαινόταν στο 10,7% απορροφώντας τις επιπτώσεις της πανδημίας και με προοπτική περαιτέρω μείωσης στη χριστουγεννιάτικη περίοδο η οποία διαψεύστηκε λόγω της επιβολής του δεύτερου απαγορευτικού.

Οπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, «Η Ελλάδα είχε επιλέξει να προχωρήσει σε απαγορευτικό λειτουργίας των καταστημάτων (lockdown) τον Νοέμβριο, με στόχο να επαναλειτουργήσει η Χριστουγεννιάτικη αγορά τον Δεκέμβριο. Το Δεκέμβριο το επιδημιολογικό φορτίο ανέτρεψε αυτή την πολιτική. Παρά την αλλαγή των αρχικών σχεδιασμών, πρακτικά ουδεμία εναλλακτική πολιτική εφαρμόστηκε ως προς το λιανεμπόριο. Ως αποτέλεσμα ήρθε το απόλυτο -χωρίς χρονικό ορίζοντα- απαγορευτικό λειτουργίας των οργανωμένων καταστημάτων, περιλαμβανομένου και του Ιανουαρίου του 2021» και προσθέτει πως «ελπίζει κάποια στιγμή η Ελληνική Κυβέρνηση να ανακοινώσει ένα συνεκτικό, καθολικό σχέδιο ισότιμης επαναλειτουργίας του συνόλου των εμπορικών επιχειρήσεων».

Διαβάστε επίσης...

Back to top button
Close