Τοπικά

Η «πανδημία» της κεντρικής επιτροπής των πανελλαδικών εξετάσεων.

 

Εξετάζοντας με νηφαλιότητα πλέον, τις βαθμολογίες των υποψηφίων, μπορούμε να εξάγουμε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα. Πρώτον, η ασάφεια στο θέμα της έκθεσης αποτέλεσε το βασικότερο λόγο κατακρήμνισης των επιδόσεων των υποψηφίων και γι αυτό υπαίτιοι δεν είναι οι μαθητές.

Δεύτερον, τα ανεξήγητα σκαμπανεβάσματα 30 και 40 μορίων από βαθμολογητή σε βαθμολογητή δείχνουν αφενός την «τρικυμία « των διορθωτών και αφετέρου την έλλειψη ευελιξίας και απαλλαγής από το στείρο πλαίσιο των οδηγιών που έλαβαν από την επιτροπή.Σε συνδυασμό με την έκθεση, κάτι ανάλογο παρατηρήθηκε σε μικρότερο βέβαια βαθμό και στο μάθημα των αρχαίων,στο οποίο δεν είθισται να σημειώνονται μεγάλες διαφοροποιήσεις ανάμεσα στους δυο βαθμολογητές.

Ολα τα παραπάνω δημιουργούν ένα αρνητικό κλίμα και ταυτόχρονα γεννούν κάποια ερωτήματα:Μήπως οι οδηγίες που δίνονται για τη βαθμολόγηση κάποιου μαθήματος να επιτρέπουν και την κρίση των βαθμολογητών ώστε να μην είναι δέσμιοι τυποποιημένων απαντήσεων;Μήπως αυτό με τη σειρα του να προϋποθέτει την απαραίτητη εμπειρία πάνω στο γνωστικό αντικείμενο;Ας μην ξεχνάμε ότι αυτή η γενιά βίωσε πρωτόγνωρες για όλους μας καταστάσεις, γεγονός που θα έπρεπε να ληφθεί υπόψη, κυρίως όσον αφορά τη συναισθηματική ισορροπία των μαθητών. Οπως αναφέρει ένα τραγούδι»πως να κρυφτείς απ τα παιδιά,αφού αυτά τα ξέρουν όλα». Μάλλον είναι καιρός να το καταλάβουν και οι μεγαλύτεροι..Συγχαρητήρια σε όλα τους μαθητές η ζωή συνεχίζεται,και ο, τι θέλουν πραγματικά θα το πετύχουν..Αποτυχόντες στη στις φετινές εξετάσεις κρίθηκαν άλλοι..

Σουλιμετσης Αποστολος.Φροντιστήριο Διάκριση.

Back to top button
Close