High Lights

Ερευνα : Μπορούν οι Έλληνες χωρίς τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης;

Τον αντίκτυπο που είχε στους Έλληνες το “black out” στα Social Media το απόγευμα της Δευτέρας, εξετάζει η νέα έρευνα της aboutpeople

Την περασμένη Δευτέρα FacebookInstagram, Whatsapp και Messenger τέθηκαν εκτός λειτουργίας για σχεδόν επτά ώρες σε ένα πρωτοφανές περιστατικό το οποίο επηρέασε και απασχόλησε όλο τον πλανήτη.

Η νέα έρευνα της aboutpeople για το 20/20 του NEWS 24/7 εξετάζει τον αντίκτυπο που είχε στους Έλληνες το “μπλακ άουτ” στις πλατφόρμες της facebook, καθώς και την σχέση τους με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

8 στους 10 αντιλήφθηκαν το “black out”

To 81,3% των ερωτώμενων αντιλήφθηκαν την διακοπή λειτουργίας των μέσων, ενώ το 18,5% όχι. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις νεότερες ηλικίες το ποσοστό ήταν 91,2%.

Αδιαφορία, χαλάρωση και ανακούφιση χωρίς Social Media

Σχεδόν 6 στους 10 όσων κατάλαβαν τη διακοπή δήλωσαν ότι ένιωσαν αδιαφορία, χαλάρωση ή ανακούφιση. Το 18,6% απάντησε ότι δεν μπορούσε να ενημερωθεί, σχεδόν 1 στους 10 αισθάνθηκε μοναξιά και το 6,6% άγχος για πιθανή υποκλοπή προσωπικών δεδομένων.

Από τις παραπάνω απαντήσεις προκύπτει ότι οι ηλικίες 17-34 βίωσαν πιο έντονα τη συγκεκριμένη διακοπή.

Πόσο συχνά χρησιμοποιούμε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;

Σε σχέση με τη χρήση των λογαριασμών τους στα social media, to 68,7% των χρηστών του Facebook απάντησε ότι μπαίνει στο λογαριασμό του αρκετές φορές τη μέρα, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για το Instagram είναι 51,7%, για το Youtube 39,7%, για το Tik-Tok 33,4%, για το Twitter 20,4%, για το Snapchat 14,9%, για το Pinterest 12,4% και για το Linkedin 4,8%.

SITE:

Διαβάστε επίσης...

Back to top button
Close