Τρίκαλα

Απίστευτο 2 ώρες και 50 λεπτά το Αθήνα Καλαμπάκα

– Η κατασκευή της ηλεκτροκίνησης, της σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και του συστήματος ETCS L1 της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα. Πρόκειται για έργο ύψους 55 εκατ. ευρώ που θα κατασκευαστεί σε μήκος 81,4 χλμ., επιτρέποντας την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει τον Παλαιοφάρσαλο με την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα. Έτσι, υπολογίζεται ότι με την ολοκλήρωση του έργου, τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα κινούνται με ταχύτητες 160 χλμ./ώρα, γεγονός που θα συρρικνώσει τη διάρκεια του δρομολογίου Αθήνα-Καλαμπάκα σε περίπου 2 ώρες και 50 λεπτά.

 


– Η κατασκευή της ηλεκτροκίνησης, της σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και του συστήματος ETCS L1 της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα
. Πρόκειται για έργο ύψους 55 εκατ. ευρώ που θα κατασκευαστεί σε μήκος 81,4 χλμ., επιτρέποντας την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει τον Παλαιοφάρσαλο με την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα. Έτσι, υπολογίζεται ότι με την ολοκλήρωση του έργου, τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα κινούνται με ταχύτητες 160 χλμ./ώρα, γεγονός που θα συρρικνώσει τη διάρκεια του δρομολογίου Αθήνα-Καλαμπάκα σε περίπου 2 ώρες και 50 λεπτά.

Διαβάστε επίσης...

Back to top button
Close