Τοπικά

Αλλάζουν σελίδα τα μίνι market και στα Τρίκαλα

Την εξέλιξη των καταστημάτων της μικρής λιανικής  προβλέπουν για την επόμενη πενταετία αναλυτές της αγοράς , καθώς τα παραδοσιακά μίνι μάρκετ στο μέλλον αναμένεται να αλλάξουν μορφή και να ανταγωνίζονται, όχι μόνο μεταξύ τους, αλλά με μανάβικα, κρεοπωλεία, καφέ ακόμα και φαρμακεία.

Πιο αναλυτικά, τα μικρότερα καταστήματα εξαιτίας της εγγύτητας με τους καταναλωτές και της ευκολίας πρόσβασης που προσφέρουν, του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας, της ανάγκης εξοικονόμησης χρόνου από τους καταναλωτές, της διαφοροποιημένης γκάμας προϊόντων και της προσωπικής εξυπηρέτησης, είναι σε θέση να διεκδικήσουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο και στην ελληνική αγορά, προσφέροντας περισσότερες επιλογές φρέσκων προϊόντων και γρήγορων γευμάτων ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις.

Παράλληλα, η σταδιακή είσοδος της τεχνολογίας στη μικρή λιανική, θα αποτελέσει το κλειδί για την ανάπτυξή της, όπως δείχνουν οι σύγχρονες τάσεις κυρίως στις επαρχιακές πόλεις  όπου τα καταστήματα «ευκολίας» παίζουν ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Τα είδη μαναβικής και φούρνου, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα σνακ, τα συσκευασμένα τρόφιμα, το νερό και τα αναψυκτικά αποτελούν κατηγορίες που οι καταναλωτές επιλέγουν σταθερά να αγοράσουν από τα καταστήματα της μικρής λιανικής, όμως οι σύγχρονες τάσεις προβλέπουν την επέκτασή τους και σε νέες προϊοντικές ομάδες όπως τα ζεστά γεύματα.

Αποτελεί ίσως ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα των τελευταίων χρόνων για τον ταλαιπωρημένο κλάδο των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής μας λέει στο trikalaidees ο ιδιοκτήτης μινι market Κώστας Καρβούνης στηην συμβολή των οδών Νταή και Ηρακλέους σταΤρίκαλα ….

Η υποχρέωση του POS σε συνδυασμό με το μαχαίρι στα ποσοστά κέρδους σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων όπως τα τσιγάρα οι κάρτες κινητής τηλεφωνίας μας αναγκάζουν να δουλεύουμε  ουσιαστικά για λογαριασμό τρίτων με μηδενικά έσοδα για τους εαυτούς τους.

Κατά τη διάρκεια της κρίσης στην Ελλάδα τα λουκέτα στα καταστήματα της μικρής λιανικής ξεπέρασαν κάθε κλάδο με χιλιάδες επαγγελματίες της αγοράς να αναγκάζονται να κλείσουν τα καταστήματά τους λόγω του μηδενικού περιθωρίου κέρδους – τα χτυπήματα στη μικρή λιανική ήταν απανωτά και προέρχονται από κάθε κατηγορία, η φορολογία στα ζαχαρώδη εκτινάχθηκε από το 13% στο 24%.

cz trikalaidees

Back to top button
Close