Επιχειρείν

Lidl: Γιατί δεν έχουν μπει (ακόμη) στο delivery στην Ελλάδα

Μετά και από την ανακοίνωση των σούπερ μάρκετ Γαλαξίας για είσοδο τους στην αγορά του delivery, η Lidl είναι ο μόνος από τους μεγάλους παίκτες που δεν έχει εισέλθει, ή τουλάχιστον δεν έχει ανακοινώσει ότι προτίθεται να εισέλθει, στην συγκεκριμένη αγορά. Κίνηση στην οποία έχει ήδη προβεί ο πλέον παραδοσιακός των σούπερ μάρκετ, η αλυσίδα Σκλαβενίτης μέσω της εξαγοράς των Care Market και της συνεργασίας με την e-food.

E-shop στα non food προϊόντα

Αξίζει να σημειωθεί ότι η γερμανική αλυσίδα έχει ήδη δραστηριότητα στον τομέα του e-shop και των διανομών σε αγορές του εξωτερικού όπως είναι η Γερμανία και η Ισπανία. Στις χώρες αυτές η διανομή αφορά μη βρώσιμα προϊόντα. Συγκεκριμένα δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές, προϊόντα όπως είναι αυτά των εβδομαδιαίων προσφορών του non food εντύπου της Lidl, να τα παραγγείλουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από την μία εβδομάδα που θα παραμείνουν στα καταστήματα ενώ σε αρκετές περιπτώσεις και η ποικιλία είναι μεγαλύτερη από αυτή στα φυσικά καταστήματα.

Με την δυνατότητα αυτή λύνεται και ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αρκετοί καταναλωτές με προϊόντα που «εξαφανίζονται» από τα φυσικά καταστήματα από την πρώτη ημέρα τοποθέτησης τους στα ράφια. Πλέον μέσω παραγγελίας από το e-shop ο ενδιαφερόμενος εξασφαλίζει ότι θα μπορέσει να έχει το προϊόν χωρίς να προσέλθει στο κατάστημα.

Back to top button
Close