Επιχειρείν

H&M: Πιλοτική υπηρεσία ενοικίασης ρούχων στη Σουηδία

Η ιδέα της ενοικίασης ρούχων είναι μία «μόδα» που εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια, μειώνοντας σημαντικά το κόστος για όσους θέλουν να αλλάζουν συχνά γκαρνταρόμπα χωρίς να ξοδεύονται υπερβολικά.

Σύμφωνα με το Bloomberg, από χθες, οι πελάτες της H&M στη Στοκχόλμη μπορούν να νοικιάζουν ρούχα έναντι 33,3 ευρώ την εβδομάδα, στο ανακαινισμένο κατάστημα της εταιρείας στην πλατεία Σεργκελς Τοργκ στο κέντρο της πόλης.

Η H&M βαδίζοντας στα χνάρια της θυγατρικής εταιρείας της GAP, Banana Republic και της Urban Outfitters που τρέχουν αντίστοιχα πρότζεκτ από την αρχή της χρονιάς, διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά, με τζίρο περίπου ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων (στοιχεία 2018).

Τόσο η H&M όσο και τα Zara έχουν να ανταγωνισούν τους νέους, διαδικτυακούς «παίκτες», όπως η Hurr που νοικιάζει ρούχα μέσω διαδικτύου και η Vinted που αγοράζει και πουλά ρούχα από «δεύτερο χέρι» στη Ευρώπη.

Η H&M προσφέρει 50 επιλογές ενδυμάτων προς ενοικίαση και, μόλις τελειώσει η τρίμηνη δοκιμή, θα αξιολογήσει τα δεδομένα για να αποφασίσει αν τελικά θα συνεχίσει την ενοικίαση με ακόμα περισσότερες επιλογές.

Close