Επιχειρείν

Σπάει όλα τα ρεκόρ η Ραδιοφωνική Διαφήμιση στη Βρετανία!Παράδειγμα προς μίμηση.

Το πρώτο εξάμηνο του 2017 η διαφημιστική δαπάνη στις ραδιοφωνικές διαφημίσεις ήταν η υψηλότερη που έχει καταγραφεί από τότε που διατηρούνται στοιχεία.

Η ραδιοφωνική διαφημιστική δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο παρουσίασε ανάπτυξη της τάξη του 3,7%, με κύκλο 10,8£ δις, το πρώτο εξάμηνο του 2017. Αυτή είναι η υψηλότερη εξαμηνιαία διαφημιστική δαπάνη οποιασδήποτε χρονιάς από τότε που ξεκίνησαν οι καταγραφές το 1982.

Τα έσοδα των ραδιοφωνικών σταθμών αυξήθηκαν κατά 11,1% μεταξύ του δεύτερου τριμήνου πέρυσι και του αντίστοιχου φετινού. Συναγωνίζονται έτσι μαζί με τα ψηφιακά Μέσα στην επίτευξη διψήφιας ανάπτυξης σε ένα τετράμηνο που ήταν ιδιαίτερα δύσκολο για τα παραδοσιακά Μέσα. Η πρόεδρος του Radiocenter, της ραδιοφωνικής ένωσης του Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε σχετικά: «Οι διαφημιστικές δαπάνες του ραδιοφώνου στο 2ο τρίμηνο του 2017 δεν είναι τίποτε λιγότερο από εξαιρετικές. Η σταθερή ανάπτυξη στον τομέα μας δεν είναι πυροτέχνημα, το ραδιόφωνο έχει αποδώσει σταθερά καλά τα τελευταία χρόνια, δείχνοντας την πολυετή ελκυστικότητα του μέσου μας, παρά τη συντριπτική ανησυχία με τις ψηφιακές πλατφόρμες. Είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε τις δαπάνες ραδιοφωνικών διαφημίσεων να δείχνουν τέτοια ανθεκτικότητα, στο πλαίσιο ενός εξαιρετικού συνόλου αριθμητικών στοιχείων συνολικά.»

Παράδειγμα προς μίμηση η Βρετανική Αγορά

Τα παραπάνω στοιχεία έρχονται να επιβεβαιώσουν για ακόμη μια φορά τον ορθό προσανατολισμό της βρετανικής αγοράς προς τη ραδιοφωνική διαφήμιση, που στηρίζεται στην ενημέρωση των ενδιαφερόντων (εταιριών, επαγγελματιών, οργανισμών κτλ.) σχετικά με τα πλεονεκτήματα της σε ένα περιβάλλον που κυριαρχείται από τα Ψηφιακά Μέσα. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το Ραδιόφωνο είναι το μόνο από τα παραδοσιακά Μέσα που έχει ενταχθεί χωρίς προβλήματα στο ψηφιακό περιβάλλον – όλα τα smartphones διαθέτουν ραδιοφωνικό δέκτη και χρησιμοποιούνται και ως φορητά ραδιόφωνα, επιτρέποντας σας να προσεγγίζεται τους πελάτες σας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, όπου κι αν βρίσκονται, ότι κι αν κάνουν.
  • Η Ραδιοφωνική και η ψηφιακή προβολή μπορούν να συνδυαστούν άψογα στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου πλάνου διαφήμισης.
  • Το Ραδιόφωνο παραμένει το πιο ανταγωνιστικό Μέσο για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να διαφημιστούν σε ένα μεγάλο κοινό, με υψηλή συχνότητα και ανταγωνιστικό κόστος.

 

 

Back to top button
Close
Close