Ειδήσεις

Κουρδιστό Πορτοκάλι ενάντια στην media shop Ιnitiative

Είναι προς τιμή του Στέλιου Πέτσα και του Γρηγόρη Δημητριάδη το γεγονός ότι έδωσαν στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ποσά και τα ΜΜΕ στα οποία μοιράστηκαν τα 20 εκατ. ευρώ της εκστρατείας Μένουμε Σπίτι.

Aπό τον Βασίλη Μπόνιο

Το γεγονός ότι μέσα στη συγκεκριμένη λίστα (και σε όλες τις παρόμοιες λίστες) είναι ακόμη και ο τελευταίος Φιρδιπίτσουλας εκδότης αλλά όχι το Κουρδιστό Πορτοκάλι αντανακλά την αξιοπιστία των εμπλεκομένων στην υπόθεση και κυρίως του media shop Ιnitiative που ανέλαβε να μοιράσει τα ποσά.

Με αυτή την αφορμή το Κουρδιστό Πορτοκάλι καλεί τους διαφημιζόμενους επιχειρηματίες (την Ένωση Διαφημιζομένων Ελλάδος) να αξιολογήσει την αξιοπιστία των media shops στα οποία κάθε χρόνο εμπιστεύονται 200 εκατ. ευρώ για να διαφημισθούν.

Το Κουρδιστό Πορτοκάλι στη πραγματικότητα βρίσκεται ανάμεσα στα πιο πολυδιαβασμένα ΜΜΕ στην Ελλάδα παρόλα αυτά επειδή δεν εμπλεκόμαστε στο δημοφιλές σπορ των εκδοτών που είναι η αλλοίωση των επισκεψιμοτήτων βρισκόμαστε διαρκώς εκτός των fake πλάνων των εγχωρίων media shops.

Μάλιστα επικοινωνήσαμε με τη Γραμματεία του Στέλιου Πέτσα και αυθόρμητα τα κορίτσια παραδέχθηκαν ότι διαβάζουν το Κουρδιστό Πορτοκάλι (ποιον θα διαβάζουν; τον αγράμματο Φιρδιπίτσουλα;) αλλά φυσικά τι να πουν κι αυτές;

Την ίδια στιγμή η πλειοψηφία των εκδοτών των ενημερωτικών site έχει κάνει πλούσιους τις εγχώριες και διεθνείς εταιρίες παραχαρακτών επισκεψιμοτήτων με διάφορα άλλοθι.

Αυτή είναι μία άλλη διάσταση της συγκεκριμένης καμπάνιας αλλά και πολλών άλλων που τρέχουν στη εγχώρια κολομβιάνικη αγορά του διαδικτύου.

Οπως μπορείτε να διαπιστώσετε από την δημοσιοποίηση της λίστας το media shop Ιnitiative για το αριστούργημα της διανομής του ποσού των 19 εκατ. ευρώ έλαβε αμοιβή 412 χιλιάδες ευρώ-όχι και άσχημα, ε;

Αναρωτιέται κανείς εάν με τον ίδιο τρόπο μοιράζει και τα λεφτά των υπολοίπων δημοσίων οργανισμών που το εμπιστεύονται αλλά και των επιχειρηματικών ομίλων-πελατών του επίσης.

Κι αυτό δεν αφορά φυσικά μόνο την Initiative αλλά και άλλα media shops (όχι όλα) που λειτουργούν με παρόμοιες λογικές.

Οπως αντιλαμβάνεστε ο τρόπος που δουλεύουν ορισμένα media shops έχει άμεση επίπτωση στη βιωσιμότητα των μέσων και αυτό με τη σειρά του στη ποιότητα της ενημέρωσης, της δημοσιογραφίας και τελικά στη λειτουργία της δημοκρατίας μας.

Σ΄αυτή τη χώρα που κάθε τηλεπερσόνα έχει στη κατοχή της και ένα site και το οποίο παίρνει διαφήμιση από τα media shops αέρα πατέρα λόγω του γεγονότος ότι έχει εκπομπή στη τηλεόραση ο (η) εκδότης του ή γιατί συμμετέχει στην Ενωση Παραχαρακτών Διαδικτύου αντιλαμβάνεστε το μέγεθος της ασέλγειας στο χρήμα των διαφημιζομένων επιχειρηματιών.

Επικεφαλής του συγκεκριμένου media shop, της Initiative, είναι η κ. Μέγκουλη και ο κ. Kάλγκος

Για να δούμε λοιπόν μία διάσταση της καμπάνιας Μένουμε Σπίτι που κανείς δεν θέλει να την παραδεχθεί γιατί ξεσκεπάζει την Κόπρο του Αυγεία που δεν είναι άλλη από την βιομηχανία πλασματικών επισκεψιμοτήτων και τη μπίζνα που έχει στηθεί γύρω από αυτή.

Μιλάμε για μεγάλη μπίζνα με στόχο τα 200 εκατ. ευρώ διαφημιστικό χρήμα που μοιράζονται κάθε χρόνο στο διαδίκτυο.

Μετά από 40 χρόνια στη δημοσιογραφία και γνωρίζοντας τι υπάρχει κάτω από κάθε πέτρα μπορούμε να σας εξηγήσουμε τι ακριβώς συμβαίνει με τους Ελληνες εκδότες οι οποίοι εμφανίζουν επισκεψιμότητες μεγαλύτερες από εκείνες των γερμανόφωνων ιστοτόπων που απευθύνονται σε 120 εκατ. πληθυσμό στην Ευρώπη.

Έτσι εμφανίζονται ιστοσελίδες ιδιοκτησίας γνωστών τηλεπαρουσιαστών οι οποίοι δεν ξέρουν να γράψουν το όνομά τους και είναι εκδότες site που τα γράφουν συντάκτες των 300 ευρώ να έχουν επισκεψιμότητα 300 ή 500 χιλιάδων μοναδικών αναγνωστών, ακόμη και 1 με 1,5 εκατομμύριο ημερησίως.

Ποια;

Κάτι ανύπαρκτα sites τα οποία διαφημίζουν οι ίδιοι από το βήμα των καναλιών πρόσβαση την οποία τους δίνουν καναλάρχες όπως ο Μαρινάκης, ο Σαββίδης, ο Βαρδινογιάννης, ο Αλαφούζος, ο κάθε επιδέξιος καναλάρχης τέλος πάντων.

Αυτοί οι τύποι θα έγλειφαν ακόμη και τα πόμολα στις βίλες του Μαρινάκη και του Βαρδή για να έχουν εκπομπές στα κανάλια τους ώστε να παρουσιάζονται σαν εκδότες site.

Ακόμη και να μην τους πλήρωναν ο Μαρινάκης, ο Σαββίδης, ο Βαρδής, ο Αλαφούζος αυτοί είναι πρόθυμοι να σφουγγαρίζουν ακόμη και τις σκάλες στη βίλα των καναλαρχών για να έχουν εκπομπή στο κανάλι ώστε να βρίσκονται στη δημοσιότητα.

Το ίδιο κάνουν φυσικά και οι γυναίκες τηλεπαρουσιάστριες. Εάν το εξετάσετε προσεχτικά θα δείτε ότι όλες σχεδόν οι τηλεπερσόνες έχουν και από ένα site στην ιδιοκτησία τους.

Μάλιστα μία εξ αυτών συνήψε ακόμη και σχέση με το σκεπτικό να αποκτήσει πρόσβαση στον υπέροχο κόσμο του ντοπαρίσματος των επισκεψιμοτήτων-αν με εννοείς οξυδερκή αναγνώστα μου.

Οποιος έχει παρακολουθήσει την εξέλιξη των ενημερωτικών site στην Ελλάδα από τη γέννησή τους μπορεί να σας διαβεβαιώσει για το πως ξεκίνησαν, ποιο είναι το ταβάνι τους και πως ξεκίνησε η μεγάλη βιομηχανία της εξαπάτησης μπροστά στην οποία τα καπέλα στις εφημερίδες μοιάζουν τόσο αθώα.

Πρόκειται για τέτοια βιομηχανία που έδωσε τη δυνατότητα σε πολλούς ειδικούς να πλουτίσουν. Ξέρεις τι είναι να σου τηλεφωνούν ιδιοκτήτες ενημερωτικών site και να σου δίνουν ζεστό χρήμα για να ανεβάσεις την ανύπαρκτη επισκεψιμότητά τους με τα εργαλεία που διαθέτεις;

Έτσι λοιπόν όταν κάποιο διάστημα οι εν λόγω είχαν μπει στο μάτι του κυκλώνα αντικαταστάθηκαν με άλλους “ειδικούς” στο άθλημα.

Το γεγονός είναι ότι στην Ελλάδα κανένα site-ειδικά τα ενημερωτικά- δεν ξεπερνάει στη πραγματικότητα τους 75-80.000 μοναδικούς αναγνώστες ημερησίως.

Τα περισσότερα δε από αυτά που δηλώνουν πρώτα σε επισκεψιμότητα ζήτημα να τα διαβάζουν (αφού δεν διαβάζονται ούτε 3.οοο πραγματικοί οξυδερκείς αναγνώστες τη μέρα).

Κι όμως οι σούπερ ντούπερ τηλεπερσόνες που είναι οι εκδότες-ιδιοκτήτες τους ισχυρίζονται ότι έχουν 300 και 500 χιλιάδες διψασμένους μοναδικούς αναγνώστες οι οποίοι διψούν να διαβάσουν τα site τους τα οποία δεν μπορούν να τα διαβάσουν ούτε οι ίδιοι-αφήστε που και αισθητικά είναι καρακιτσαρίες.

Μαζεύτηκαν λοιπόν αυτοί οι τύποι και συνέστησαν και μία σούπερ ντούπερ Ένωση Παραχαρακτών Διαδικτύου ώστε να νομιμοποιήσουν τις fake επισκεψιμότητες τις οποίες πλασάρουν στα media shops και εκείνα με τη σειρά τους στους άτυχους πελάτες τους.

Στη προκειμένη όμως περίπτωση του Μένουμε Σπίτι, πελάτης είναι το Ελληνικό Δημόσιο, δηλαδή οι φορολογούμενοι πολίτες.

Τα media shops με τη σειρά τους βολεύονται με τη λαθροχειρία των επισκεψιμοτήτων που τους παρουσιάζουν οι εκδότες του διαδικτύου γιατί έχουν την δυνατότητα να πουν στον επιχειρηματία ή κράτος πελάτη τους: Koίτα τα δεις το site βούρκοσνιους είναι του Φιρδιπίτσουλα η της κ. Φιρδιπίτσουλα. Ναι το διαβάζουν 500 χιλιάδες αναγνώστες τη μέρα. Δηλαδή 500 χιλιάδες Ελληνες μπαίνουν στο site του Φιρδιπίτσουλα τηλεπαρουσιαστή που θα έγλειφε τα πόμολα της βίλας του καναλάρχη για να έχει εκπομπή ή να βρίσκεται σε πάνελ για να διαφημίζει το χαζοsite του.

Δεν είναι όμως μόνο τα site των τηλεπερσόνων που αλλοιώνουν τις επισκεψιμότητές τους αλλά η πλειοψηφία των δηλωμένων μεγάλων υποτίθεται ενημερωτικών site.

Τα media shops με τη σειρά τους βολεύονται στην ιδέα ότι μπορούν να πουν στον διαφημιζόμενο: Koίτα να δεις αυτά τα 10 site έχουν 10 εκατ. αναγνώστες. Θα σε βάλουμε εκεί και θα απογειωθείς. Και μετά ο επιχειρηματίας χρεοκοπεί ή εάν πρόκειται για το κράτος και δημόσιο οργανισμό απλά πετάει το χρήμα των φορολογουμένων.

Η απάτη έχει φθάσει σε τέτοια επίπεδα τεχνογνωσίας ώστε μπορεί να δώσει όσα clicks ζητάει μια καμπάνια ή ότι ποσοστό Viewability είναι πειστικό ώστε να ξεγελάσουν τον πελάτη.

Μάλιστα πολλά media shops όταν τους θέτεις το θέμα των πλασματικών επισκεψιμοτήτων σου απαντούν, εμείς δεν είμαστε αστυνομικοί να κάνουμε έρευνα για την αλήθεια των στοιχείων.

Κάπως έτσι λοιπόν οι Πέτσας και Δημητριάδης (κεντρική φωτό) έμπλεξαν σε έναν φαύλο κύκλο πάρε-δώσε χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι είναι αθώοι του αίματος μια και η λίστα που δόθηκε στη δημοσιότητα είναι αποκαλυπτική της αιωνιότητας του πελατειακού κράτους…

Back to top button
Close
Close