Τοπικά

Οι προτάσεις των φίλων του σιδηροδρόμου για τα νέα δρομολόγια στη Δυτ. Θεσσαλία

Κοινή επιστολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. απέστειλαν οι Σύλλογοι Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας καταθέτοντας τις προτάσεις τους ενόψει της χάραξης νέων δρομολογίων προς την δυτική Θεσσαλία.
Αναλυτικά η επιστολή:
“Αξιότιμοι Κύριοι.
Εν όψει της χάραξης των νέων δρομολογίων θα θέλαμε να θέσουμε υπ’ όψη σας ορισμένες παρατηρήσεις και προτάσεις μας σχετικές με τα δρομολόγια της δυτικής Θεσσαλίας.
Κατ’ αρχήν όσον αφορά την συγκοινωνία με την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη η εμπειρία διαχρονικά απέδειξε πως τα απευθείας δρομολόγια ήταν εκείνα που έγιναν αποδεκτά από το επιβατικό κοινό. Αντίθετα τα ανταποκρινόμενα επέτυχαν μόνο όταν η τιμή του εισιτηρίου καθορίστηκε σε πολύ χαμηλή τιμή.
Σήμερα το μόνο δρομολόγιο που εκτελείται απευθείας είναι το δρομολόγιο 884/885 που θεωρούμε ότι όχι μόνο πρέπει να διατηρηθεί, αλλά και να αποκτήσει και δεύτερο αντίστοιχο ζεύγος με αναχώρηση από την Καλαμπάκα το πρωί και από την Αθήνα το απόγευμα.
Θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο δρομολόγιο μεταφέρει χιλιάδες τουρίστες από όλον τον κόσμο στα Μετέωρα και ήδη έχουν κλειστεί από τις τοπικές και όχι μόνο τουριστικές επιχειρήσεις πακέτα για μεγάλο χρονικό διάστημα βασισμένα στο ισχύον δρομολόγιο.
Όσον αφορά τα τοπικά δρομολόγια και εν όψει της ηλεκτροκίνησης θεωρούμε ότι δημιουργούνται πλέον οι προϋποθέσεις για την λειτουργία του Θεσσαλικού Προαστιακού Σιδηροδρόμου που θα συνδέσει όλες τις Θεσσαλικές πόλεις.
Προς το παρόν και εφ’ όσον υπάρξουν τα δύο ζεύγη προς την Αθήνα μπορούν αυτά να έχουν ανταπόκριση στον Παλαιοφάρσαλο με προαστιακά της Θεσσαλονίκης και επί πλέον να υπάρχει ένα δρομολόγιο Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας το μεσημέρι που μπορεί να εκτελείται με τον συρμό του 884/885 για ανταπόκριση IC με την Αθήνα και προαστιακό με την Θεσσαλονίκη.
Η πρόταση αυτή χωρίς να αυξάνει τα εκτελούμενα χιλιόμετρα από τους συρμούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θεωρούμε ότι βελτιώνει σημαντικά την συγκοινωνία τόσο με την Αθήνα όσο και με την Θεσσαλονίκη.
Για την σύνδεση με τον Βόλο και έως την δημιουργία των προϋποθέσεων λειτουργίας Θεσσαλικού Προαστιακού, αν δεν είναι δυνατή η ανταπόκριση με την γραμμή Λάρισας-Βόλου θα πρέπει να δρομολογηθεί λεωφορείο ανταποκρινόμενο είτε στην Λάρισα είτε στον Παλαιοφάρσαλο, ώστε να αποκατασταθεί η συγκοινωνία ανάμεσα στην δυτική Θεσσαλία και τον Βόλο.”

Close